ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117693
  • ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
یزد| سپاه توخالی بودن ادعاهای آمریکا را برای ملت تمام جهان اثبات کرد

یزد| سپاه توخالی بودن ادعاهای آمریکا را برای ملت تمام جهان اثبات کرد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله سید‌محمدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه در دو هفته قبل اتفاقات بسیار متعددی غرورآفرین و ناراحت کننده‌ای در کشور رخ داده اظهار داشت: دو هفته قبل شهادت سردار […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله سید‌محمدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه در دو هفته قبل اتفاقات بسیار متعددی غرورآفرین و ناراحت کننده‌ای در کشور رخ داده اظهار داشت: دو هفته قبل شهادت سردار سرافراز اسلام و انقلاب، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را داشتیم که شهادت او جهان را تکان داد.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه این شهادت، ملت عزیز ایران را بیدارتر، دشمن‌شناس‌تر و بصیرتر کرد گفت: مردم در تشییع پیکر این شهید والا مقام صحنه‌های بسیار عظیمی رقم زدند و همه با هر تفکری به خیابان‌ها آمدند و تشییع جنازه‌ای برای این شهید بزرگوار شد که در تاریخ بشریت سابقه نداشته است.

وی ادامه داد: در دو هفته‌ای که بعد از شهادت این شهید والامقام گذشت، میلیون‌ها بار نام این سردار سرافراز با عناوین مختلف برده شد و ما باید ببینیم وی چه کرده که مالک اشتر انقلاب شده است.

آیت‌اللهی شهامت، شجاعت، مدیریت، فهم، اخلاص، ایمان و بسیاری دیگر ویژگی‌هایی که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی داشت را سبب تبدیل وی به مالک اشتر انقلاب دانست و گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی این بود که او ولایت‌مدار بود.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه سردار سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست و هیچ زمانی حاضر ‌نبود حرف ولی فقیه روی زمین بماند گفت: همه دیدیم که چگونه سربازان پرافتخار این سرزمین در سپاه مقدس پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق را در هم ریخت.

امام جمعه یزد: شهادت حاج قاسم ‌تمام ملت‌های مسلمان را بیدار کرد / آمریکا با حمله موشکی ‌‌گیج شده استراهپیمایی مرزداران ایلامی در پاسداشت شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی و دفاع از سپاه پاسدارانراهپیمایی دفاع از سپاه پاسداران و همدردی با شهدای سانحه هوایی در اردبیل برگزار شد

وی گفت: این عملیات پیروزمندانه سپاه حداقل دو مطلب را به دوست و دشمن ثابت کرد که مطلب اول آن توان بالای نظامی و قدرت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که چگونه توانستند این ضربه محکم را بدون خطا و بدون اشتباه به دشمن مکار و جنایتکار بزنند و این قدرت عظیم و والا حاصل سال‌ها زحمت، مجاهدت، کار، تلاش و تبعیت از ولایت است.

آیت‌اللهی با تاکید بر اینکه اگر می‌بینیم سپاه مقتدر ما در طول ‌سال‌های گذشته در همه عملیات‌ها موفق بوده به دلیل هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب بوده تصریح کرد: اقتدار و آبروی نظام به اقتدار ولی فقیه است و آبروی ولی فقیه هم به آبروی اصلی، حضرت امام زمان(عج) است.

امام جمعه موقت یزد گفت: مسئله دومی که این حمله موشکی به همه ما ثابت کرد، پوچ بودن و طبل تو خالی بودن آمریکای جنایتکار بود، این حرکت مشخص کرد آمریکای جنایتکار هیچ ابهتی ندارد و تنها به دلیل تبلیغات است که آمریکا را در جهان ابرقدرت می‌شناسند.

وی افزود: این که چند سال می‌گفتند اقدامات و گزینه‌های ما روی میز است و مسئولان ما را می‌ترساندند و تهدید می‌کردند نشان داد که طبل تو خالی است و این حرکت سپاه مقتدر، به همه ما فرمایش امام خمینی(ره) که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را بیش از پیش اثبات کرد.

آیت‌اللهی ادامه داد: شاید دشمن توانست شخص سردار سلیمانی را از ما بگیرد ولی شخصیت وی را هیچ زمانی از ما نمی تواند بگیرد و انشاالله برکت شخصیت این شهید و دیگر شهیدان نابودی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه موقت یزد به حادثه سقوط هواپیما اشاره کرد و با تسلیت این واقعه به بازماندگان شهدای حادثه افزود: پس از شیرینی انتقام سخت، حادثه سقوط هواپیما یک اتفاق بسیار تلخ بود که همه ملت ایران را داغدار کرد.

وی با تاکید بر اینکه از مسئولان می‌خواهیم تمام جوانب این موضوع را به صورت دقیق بررسی کنند گفت: ملت ایران بصیر و آگاه هستند و نمی‌گذارند دشمنان اسلام و مسلمین و افرادی که ده‌ها سال به این مردم خیانت کردند، از این موضوع سوء استفاده کرده و بخواهند اقدامی علیه سپاه پاسدارانی که در طول سال‌های انقلاب کمال جهاد در راه خدا را داشتند حرکتی انجام دهند.

آیت‌اللهی با بیان اینکه الان در سیل سیستان و بلوچستان سپاه با قدرت حضور دارد و تمام توان خود را به کار گرفته تا مشکلات مردم کمتر و برطرف شود گفت: ملت ایران هرگز نمی‌گذارد نهاد سپاه پاسداران که موجب اقتدار انقلاب اسلامی ایران است توسط دشمنان و منافقان کوردل تضعیف شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن