ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117739
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۵:۲۵
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب «قصه‌های سردار» منتشر و رونمایی می شود

کتاب «قصه‌های سردار» منتشر و رونمایی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، علی بینش با بیان این که شهادت هنر مردان خدا و پاداش مجاهدت‌ها و رشادت‌های آنان در تحقق آرمان‌های الهی است، اظهار کرد: شهادت پاداش سال‌ها مجاهدت سردار سلیمانی  در مبارزه بی‌امان با طاغوتیان و مستکبران عالم  است  و بی‌تردید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، علی بینش با بیان این که شهادت هنر مردان خدا و پاداش مجاهدت‌ها و رشادت‌های آنان در تحقق آرمان‌های الهی است، اظهار کرد: شهادت پاداش سال‌ها مجاهدت سردار سلیمانی  در مبارزه بی‌امان با طاغوتیان و مستکبران عالم  است  و بی‌تردید راه پربرکت این شهید سرافراز، با قدرت و اقتدار تمام در جبهه مقاومت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اهمیت و ضرورت معرفی بیش از پیش شخصیت این شهید والامقام برای آینده سازان میهن اسلامی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برنامه‌های متنوعی در بخش‌های فرهنگی هنری و ادبی در این راستا تدارک دیده است که در مراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزار می شود.

مدیر کل کانون استان، سردار شهید قاسم سلیمانی را الگوی ایمان، اخلاص، اخلاق و مقاومت دانست و معرفی این ویژگی‌ها را برای کودکان و نوجوانان ضروری و مهم دانست.
بینش از جمله اقدامات کانون پرورش فکری استان را در راستای شناساندن این شهید عزیز برای کودکان و نوجوانان را تولیدات فرهنگی در این خصوص عنوان کرد و گفت: کتاب «قصه‌های سردار» برای مخاطبان کودک توسط کانون پرورش فکری استان برای کودکان در دست اقدام است که همزمان با دهه مبارک فجر، منتشر و رونمایی خواهد شد.

 

وی همچنین اظهار داشت: مربیان کانون پرورش فکری با حضور در تعدادی از مدارس تبریز، ضمن اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، تولیدات فرهنگی کانون با موضوع معرفی شهید سپهبد سلیمانی را به دانش‌آموزان اهداء کردند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه اولین مرحله از تولیدات و پیوست‌های فرهنگی کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی در خصوص معرفی شخصیت و زندگی سردار قاسم سلیمانی رونمایی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی تصریح کرد: همزمان با آغاز فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف کانون در معرفی شخصیت، زندگی و مجاهدت‌های سردار سلیمانی برای مخاطبان کودک و نوجوان، پیوست‌های فرهنگی این فعالیت‌ها به کودکان و نوجوانان اهداء شد.

بینش اعضاء مراکز فرهنگی هنری کانون و نیز دانش‌آموزان مدارس را مخاطبان این فعالیت‌ها عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد اجری این برنامه‌ها گامی در مسیر الگوسازی و آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت والای این شهید والامقام باشد.

گفتنی است مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در موضوعات فرهنگی، هنری وادبی، با هدف تبیین شخصیت و زندگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن