ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117760
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۷:۱۴
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
ساخت فیلم تلوزیونی سردار دل‌ها به کارگردانی جوان یزدی

ساخت فیلم تلوزیونی سردار دل‌ها به کارگردانی جوان یزدی

مهدی دهقان چناری کارگردان سینما و تلوزیون در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: فیلم سردار دل‌ها به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی دهقان چناری و بازی چندی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون اکنون در مرحله پیش تولید است. او افزود: با انتخاب کامل بازیگران  بزودی در شهر‌های تهران و […]

مهدی دهقان چناری کارگردان سینما و تلوزیون در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: فیلم سردار دل‌ها به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی دهقان چناری و بازی چندی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون اکنون در مرحله پیش تولید است.

او افزود: با انتخاب کامل بازیگران  بزودی در شهر‌های تهران و مشهد و البته شهر تاریخی یزد مقابل دوربین خواهد رفت.

دهقان چناری  در تلاشیم با ساخت این فیلم گوشه‌ای از تلاش و ارزش‌های شهدای مدافع حرم را به تصویر بکشیم.

او با بیان اینکه شهدای مدافع حرم عاشقانه  با دشمنان اسلام جنگیدند، افزود: امیدواریم با ساخت این فیلم داستانی بلند بتوانیم هم شهدای مدافع حرم را به درستی به مخاطب بشناسانیم و هم ارزش‌هایی که شهدا به خاطر آن در مقابل دشمن سینه سپر کردند را در جامعه نهادینه کنیم.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی در حمله موشکی بالگرد‌های آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن