ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117806
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
انتقام اصلی خون شهید سلیمانی، اخراج آمریکا از منطقه است

انتقام اصلی خون شهید سلیمانی، اخراج آمریکا از منطقه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ابرکوه، در پی ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر هم‌رزمانش در عراق توسط رژیم جنایتکار آمریکا و مطالبه ملت مسلمان ایران و سایر شیعیان جهان مبنی بر انتقام از این اقدام شیطان بزرگ، صبح امروز آیین نواختن زنگ «انتقام سخت» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ابرکوه، در پی ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر هم‌رزمانش در عراق توسط رژیم جنایتکار آمریکا و مطالبه ملت مسلمان ایران و سایر شیعیان جهان مبنی بر انتقام از این اقدام شیطان بزرگ، صبح امروز آیین نواختن زنگ «انتقام سخت» در آموزشگاه پسرانه شاهد شهید حقدوست برگزار شد.

طی این مراسم هم‌زمان با نواخته شدن زنگ انتقام سخت توسط حسینی امام‌جمعه، کاظمی نسب فرماندار و اکرمی جانباز مدافع حرم (مدیر آموزشگاه)، دانش‌آموزان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» انزجار خود از سران استکبار را اعلام کردند.

در حاشیه مراسم حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی با توصیه دانش‌آموزان به هوشیاری و رصد دسیسه‌های دشمن اظهار کرد: انتقام اصلی و سخت از آمریکا، اخراج این رژیم اشغالگر از کشورهای اسلامی و منطقه است.

امام‌جمعه ابرکوه، افزود: منطقه متعلق به ما و جهان اسلام است؛ اما حکام سرسپرده و بی‌مایه کشورهای عربی با در اختیار گذاردن پایگاه به آمریکا، فضای تاخت‌وتاز و جولان را برای شیطان بزرگ باز کردند و زمینه سلطه را بر سرزمین مسلمین متأسفانه فراهم کردند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی وظیفه ما را دوچندان کرده است تا در جهانی کردن آرمان انقلاب بکوشیم و خطراتی که از ناحیه دشمن، انقلاب و نظام را تهدید می‌کند بشناسیم و درصدد مقابله با دسیسه بدخواهان برآییم.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز برای پیشرانی انقلاب، داشتن اراده‌های قوی و انگیزه‌های الهی همچون نسل‌های پیشین انقلاب جهت تحمل مشکلات ناشی از حوادث طبیعی، اتفاقات، جریانات و عبور از پیچ‌های تاریخی به ویژه در جنگ تمام‌عیار آمریکا و انگلیس خبیث، ضرورتی قطعی دارد.

در ادامه محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه نیز مسئولیت نسل جوان و دانش‌آموز را برای فردای نظام مهم و حیاتی خواند و تصریح کرد: تک‌تک شما دانش‌آموزان قاسم سلیمانی‌های آینده انقلاب هستید که برای حمایت از ولایت، دولت، نظام و انقلاب باید از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کنید.

گفتنی است در خاتمه این مراسم لوح تقدیر فرماندار شهرستان به غلامرضا اکرمی جانباز مدافع حرم تقدیم شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن