ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11782
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

«قهرمان من»؛ اقدام فرهنگی با هدف معرفی شهدای گیلانی مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت، عبدالهی، شهردار منطقه 5 رشت روز گذشته، 18 آذر مراسم توزیع دفتر «قهرمان من» در بین دانش آموزان این منطقه، با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری ترویج فرهنگ ایثار و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت، عبدالهی، شهردار منطقه 5 رشت روز گذشته، 18 آذر مراسم توزیع دفتر «قهرمان من» در بین دانش آموزان این منطقه، با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: ما باید تمام تلاش خودمان را بکنیم که نشان دهیم ایثارگران ما چه زحماتی کشیدند.

وی با بیان اینکه 200 هزار شهید و بیش از 300 هزار جانباز نشان دهنده این است که امنیت و آرامش فعلی خودمان را مدیون شهدای خودمان هستیم، افزود: شهدای مدافع حرم نیز ادامه راه شهدای دفاع مقدس را در آرمان های انقلاب اسلامی انجام می دهند و برای حفظ آن تلاش می کنند.

عبدالهی با بیان اینکه دفتر «قهرمان من» با هدف معرفی شهدای مدافع حرم تهیه شده است، خاطرنشان کرد: به عنوان یک فرزند شهید چنین اقداماتی در راستای توجه به شهدای مدافع حرم کمترین کاری است که می توان برای این عزیزان و ترویج فرهنگ شهادت طلبی انجام داد.

جبار کوچکی نژاد، نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با تشکر از شهردار منطقه 5 رشت جهت انجام کارهای فرهنگی و ترویج فرهنگ شهادت، گفت: نظام جمهوری اسلامی به خاطر فکر و اندیشه مستقلش در حال مبارزه با مستکبرین است و امروز مدافعان حرم در حال جنگیدن برای آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به نقش موثر ایران در منطقه، افزود: مدتی تبلیغات سنگینی علیه مدافعان حرم ما می شد که در جایی در حال جنگیدن هستند که نتیجه ای ندارد، اما نیروهای ما با تجربه خوبی که در ساختار نیروهای نظامی و شبه نظامی کشورهای سوریه و عراق بر جای گذاشته اند نشان دادند که تا چه اندازه موفق هستند.

سید رضا موسوی روزان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند که کیلومترها دورتر از مرزهای کشورمان دفاع می کنند تا مرزهای ما در آرامش باشد.

وی به فعالیت های فرهنگی شهرداری در چند مدت اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای بسیار زیبا همین طرح کاروان «خدام العترت» شهرداری بود که بیش از 30 پاکبان، 18 هنرمند و بیش از 100 نفر از کارکنان شهرداری راهی کربلا شدند و برنامه های فرهنگی و خدماتی خوبی را اجرا کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در ادامه متذکر شد: این حرکات فرهنگی باید ادامه پیدا کند تا یاد و نام شهیدان زنده بماند.

موسوی روزان همچنین از نامگذاری کوچه شهید کوچک زاده توسط شورای شهر رشت خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن