ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117852
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
آیین سربند گذاری «من هم سلیمانی هستم»+ تصاویر

آیین سربند گذاری «من هم سلیمانی هستم»+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ابرکوه، ساعتی قبل هم‌زمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری ایام فاطمیه و نکوداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابرکوه برگزار و طی آن آیین سربند گذاری «من هم سلیمانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ابرکوه، ساعتی قبل هم‌زمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری ایام فاطمیه و نکوداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابرکوه برگزار و طی آن آیین سربند گذاری «من هم سلیمانی هستم»، برای کودکان و نوجوانان اجرا شد.

در این آیین که با حضور امام‌جمعه بخش بهمن همراه بود، سربندهای با نوشته «من هم سلیمانی هستم/ Iam Soleimani too» به کوکان و نوجوانان حاضر در مراسم هدیه و بر پیشانی آنان بسته شد.

حجت‌الاسلام رضا علیزاده در ادامه مراسم ترور سردار سلیمانی و هم‌رزمانش توسط آمریکا را اقدامی بزدلانه و ابلهانه عنوان کرد و افزود: این سردار پرافتخار اسلام تمامی معادلات آمریکا در منطقه را برای ایجاد یک خاورمیانه جدید و تجزیه کشورهای اسلامی، بر هم ریخته بود.

حجت‌الاسلام علیزاده اذعان کرد: آمریکا که در نظر دشت با ایجاد حکومت‌های دست‌نشانده در عراق، سوریه، لبنان، یمن و … و همچنین ایجاد ناامنی در این مناطق با تأسیس داعش، خود را به ایران نزدیک کند که سردار حاج قاسم سلیمانی در مقابل آنان ایستاد و تدابیرش در جبهه مقاومت به ثمر نشست.

علیزاده ابراز کرد: تدبیر سپهبد سلیمانی در جذب جوانان، جبهه مقاومت را شکل داد تا در مقابل داعش ایستادگی کنند و اما آمریکایی‌ها در شهادت این بزرگ‌مرد به گفته سناتورهای آمریکایی، خطای بزرگی را مرتکب شد؛ چراکه نمی‌دانست همان‌قدر که سردار سلیمانی منشأ برکات و خیرات بود، شهید سلیمانی هزاران برابر دارای این قدرت است.

وی با بیان اینکه ارتش 20 میلیونی تشییع‌کنندگان حاج قاسم در هیچ جای دنیا دیده نشده بود، گفت: مطیع پروردگار بودن، ولایتمداری، مردم‌داری، اخلاص، شجاعت، درایت، مردم یاری، انقلابی گری و تعلق نداشتن به احزاب و گروه‌های سیاسی، موجب عزت و بزرگی سپهبد سلیمانی بود.

امام‌جمعه بخش بهمن تصریح کرد: امروز که مردم ایران به برکت خون قاسم سلیمانی‌ها سر خود را بالا می‌گیرند و افتخار می‌کنند که در زیر پرچم ولایت هستند، وظایفی نیز بر عهده ‌دارند که مهم‌ترین آن‌ها ولایت مداری و تربیت قاسم سلیمانی‌های آینده است.

علیزاده با تأکید بر نقش پررنگ و وظیفه سنگین مادران در تربیت فرزندانی همچون سردار سلیمانی، اضافه کرد: امروز دشمن بر روی مادران ایران سرمایه‌گذاری کرده است و می‌خواهد با حربه‌های فرهنگی و تغییر سبک زندگی اسلامی، مسیر زن در خانه و جامعه را منحرف و در نتیجه کشور را فلج کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن