ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11787
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
  • 402 بازدید
  • ارسال توسط :
انتظار ملت برای پاسخ کوبنده ایران به نقض برجام/سند برجام عجولانه در مجلس تصویب شد

انتظار ملت برای پاسخ کوبنده ایران به نقض برجام/سند برجام عجولانه در مجلس تصویب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  سفیر آشتیان، حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری امام جمعه آشتیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز امامت امام زمان(عج) گفت: شرط بندگی خداوند پیروی از امام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  سفیر آشتیان، حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری امام جمعه آشتیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز امامت امام زمان(عج) گفت: شرط بندگی خداوند پیروی از امام معصوم و حجت خدا است، به همین دلیل پیامبر اسلام (ص) فرمودند هرکس بمیرد ولی امام زمان خودش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است ولو اینکه نماز بخواند، و روزه بگیرد و قرآن تلاوت کند .

وی اضافه کرد: امام شناسی از ارکان اصلی دین است و بدون آن دین داری محقق نخواهد شد. مومنان باید در این روز که آغاز امامت امام عصر(عج) است با عمل و رفتار خود با ایشان تجدید عهد کنند.

خطیب جمعه آشتیان به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: شهدای مدافع حرم مایه افتخار امت اسلامی هستند اما برخی بصیرت لازم برای درک اقدام بزرگ شهدای مدافع حرم را ندارند. مقام معظم رهبری در این دیدار از این خانواده ها قدردانی و از شهدای مدافع حرم به بزرگی یاد کردند.

عده‌ای به دنبال این بودند که به هر قیمت برجام را به عنوان فتح‌الفتوح امضا کنند

وی در ادامه بدعهدی آمریکایی ها در اجرای برجام را نشان از غیر قابل اعتماد بودن آنان دانست و افزود: عده ای دنبال آن بودند به هر قیمتی برجام  امضا شود و فکر می کردند فتح الفتوح انجام داده اند در حالیکه رهبر معظم انقلاب مکرر توصیه کردند در اجرای توافق عجله نکنید و مواظب باشید.

تصویب سند برجام در مدت دو ساعت انجام شد 

نیشابوری با یادآوری مراحل تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس ظرف دو ساعت مهمترین قانون سرنوشت‌ساز کشور را تصویب کرد. نتیجه زیان‌بار این اقدام عجولانه مجلس شورای اسلامی امروز خود را نشان می دهد .

وی ضمن اشاره به ۹ شرط رهبری برای قبول برجام تصریح کرد: تضمین های کتبی از آمریکایی ها برای اجرای دقیق برجام گرفته نشده است و به همین دلیل ملت ایران امروز باید تاوان شتاب‌زدگی و عجله در توافقات را بدهد.

امام جمعه آشتیان با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام گفت: موضع رهبری در رابطه با برجام مشخص بوده و هست؛ رهبری در جلسه علنی فرمودند، بنده در جزئیات مذاکره دخالتی نکردم و مسائل کلان، خطوط اصلی، چارچوب های مهم و خط قرمز ها را به مسئولین کشور همواره گفته ام.

مقابله با این اقدام آمریکایی ها حق جمهوری اسلامی ایران است

وی تأکید سران سه قوه بر نقض برجام از سوی آمریکایی ها را دلیل محکمی برای مقابله با این اقدام استکبار جهانی دانست و افزود: مقابله با این اقدام آمریکایی ها حق جمهوری اسلامی است. انتظار ملت از دولت پیگیری حقوق کشور است تا هرچه سریعتر اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی که مصوبه مجلس نیز است را اجرا کند.

امام جمعه آشتیان با تأکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی و انسجام ملی میان دولت و ملت گفت: امروز حتی اگر نسبت به عملکرد دولت اعتراض و انتقادی داریم در این شرایط حساس باید صدا و موضع واحد از کشور ایران به گوش دشمنان برسد و از هرگونه اختلاف و دو قطبی سازی باید پرهیز کرد.

وی اضافه کرد: الان وقت آن است که دیگر اعضای ۱+۵ موضع خود را در برابر نقض برجام از سوی آمریکا اعلام کنند هرچند متاسفانه تاکنون از سوی آنها شاهد واکنش نبوده ایم ولی دستگاه سیاست خارجی باید صراحتا از آنان بخواهد که مواضع خود را در این خصوص اعلام کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن