ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 117871
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۵:۲۳
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
افزایش تلفات مزدوران سعودی به ۹۰ نفر و ۱۳۰ زخمی

افزایش تلفات مزدوران سعودی به ۹۰ نفر و ۱۳۰ زخمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع بیمارستانی از افزایش تلفات شبه‌نظامیان و عناصر مسلح وابسته به رژیم سعودی در عملیات موشکی نیرو‌های یمنی خبر می‌دهند. شبکه «اسکای‌نیوز» بامداد یکشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از داد که در حمله موشکی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع بیمارستانی از افزایش تلفات شبه‌نظامیان و عناصر مسلح وابسته به رژیم سعودی در عملیات موشکی نیرو‌های یمنی خبر می‌دهند.

شبکه «اسکای‌نیوز» بامداد یکشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از داد که در حمله موشکی و پهپادی نیرو‌های یمنی به پادگان عناصر وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست منصور هادی در شهر «مأرب»، حداقل ۹۰ شبه‌نظامی کشته و ۱۳۰ تن دیگر زخمی شدند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، شبکه «الاخباریه» به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که این حمله با موشک‌های بالستیک و پهپاد انجام شده است.

نیرو‌های موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی شامگاه شنبه پادگان آموزشی شبه‌نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست منصور هادی را در شمال شهر مأرب هدف قرار دادند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در سخنانی از تعیین ۹ هدف مهم در عربستان و امارات خبر داد و گفت: «در سطح اول بانک اهداف ۹ هدف بسیار مهم هستند که شش هدف در عربستان سعودی و سه هدف در امارات است».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن