ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117901
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۸:۲۷
  • 625 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده ولی فقیه در سپاه‌: «شهادت»‌ خط حاج قاسم را ماندگار کرد / سپهبد سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود

نماینده ولی فقیه در سپاه‌: «شهادت»‌ خط حاج قاسم را ماندگار کرد / سپهبد سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و شهدای سانحه هواپیمایی در رواق کوثر حرم مطهر رضوی در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه استان اظهار […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و شهدای سانحه هواپیمایی در رواق کوثر حرم مطهر رضوی در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مورد شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمودند شهادت این سردار رشید اسلام سبب آسمانی شدن وی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای خود حاج قاسم نیز این شهادت به منزله برآورده شدن حاجات و آرزوی این سردار بزرگ بود.

حاجی‌صادقی افزود: در واقع شهادت سردار سلیمانی به مکتب، جبهه و هدف او سرعت داد؛ سپهبد سلیمانی در کل جهان تاثیرگذار بود و شهادتش عاملی شد تا ماندگاری خط حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تضمین شود.

تهیه آثار فرهنگی با موضوع «شهید سلیمانی» در استان گیلان‌بیان یک ویژگی ممتاز قرآنی درباره شهید سلیمانیرئیس سازمان پدافند غیرعامل در سمنان: سپهبد سلیمانی با نابودی داعش یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های ضد تروریستی را رقم زد/ آمریکا در 8 ماه گذشته 2 بار از ایران ضربه خورد

وی با بیان اینکه پس از شهادت طهرانی مقدم، ساخت موشک متوقف نشد و بلکه سرعت نیز داده شد عنوان کرد: در مورد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز باید عنوان کرد با این شهادت خط وی با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و شهادت وی سبب سرعت‌گیری جبهه مقاومت شد به نحوی که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: در واقع دشمن پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی خواب راحت را از دست داده زیرا حاج قاسم تکثیر شده و جبهه مقاومت قدرت بیشتری گرفته است.

حاجی‌صادقی با عنوان اینکه حاج قاسم سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود و از این حیث برای جوانان الگوست تصریح کرد: حاج قاسم درک صحیحی از مواضع رهبر معظم انقلاب داشت و مطیع رهبری بود و ولایتمداری یکی از ویژگی‌های بارز و شاخص این شهید اسلام بود.

وی با بیان اینکه یکی از خطوط سیره حاج قاسم سلیمانی این است که باید قدردان نعمت رهبری باشیم خاطرنشان کرد: سیاست برای حاج قاسم هیچگاه مانع اخلاق وی نبود و جامعیت شخصیت یکی دیگر از طرازهای فکری و ابعاد سپهبد سلیمانی بود.

حاجی‌صادقی با عنوان اینکه منطق، عقلانیت و قدرت ویژگی دیگر سردار سلیمانی بود افزود: حاج قاسم دارای روحیه شجاعت و ایثار و جهاد انقلابی بود؛ وی آمر به معروف بود و آنچه در نهایت وی را محبوب قلوب و الگوی جوانان کرد؛ اخلاص بالا بود. وی از توانمندی‌های بالایی در عرصه مدیریتی برخوردار بود و تمام این ویژگی‌ها سبب شده بود تا حاج قاسم متعلق به جهان اسلام باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن