ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهید حججی
  • شناسه : 117924
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
  • 262 بازدید
  • ارسال توسط :
سردار فدوی: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران بیش از تصور دشمنان است

سردار فدوی: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران بیش از تصور دشمنان است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در آیین رونمایی از رادیو انقلاب، «صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی» با بیان اینکه استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را برای تقابل با ایران اسلامی […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در آیین رونمایی از رادیو انقلاب، «صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی» با بیان اینکه استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را برای تقابل با ایران اسلامی به کار گرفت، گفت: شیطان بزرگ امریکا اتحادی علیه ما به‌وجود آورد تا اسلام را از میان بردارد. در مقابل ما نیز رشد کردیم و اقتدار خود را حفظ کردیم تا جایی که امروز اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران بیش از تصور دشمنان است.

وی افزود: تنها انقلاب اسلامی ایران است که می‌تواند آمریکا را تهدید کند و این تهدید را نیز عملی کند و نمونه آن را در روز‌های اخیر دیدیم. جبهه حق انقلاب اسلامی با سربلندی می‌تواند بگوید که به تکالیف خود عمل کرده و پیروزی‌هایی را بدست آورده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما باید در نهایت توان خود به وظایف خود عمل کنیم تا خداوند نیز از ما حمایت کند. از طرفی مردم امر امام به عنوان شاخص و تراز راه پذیرفته‌اند و پیروزی‌های بدست آمده مرهون همین اعتقاد است.

وی افزود: حضور بیش از ۵۰ میلیون نفر در ایران و سایر کشور‌ها و شهر‌های دنیا در آیین‌های تشییع و گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت نشان از پیروزی جبهه مقاومت است. شهادت این سردار سربلند سپاه اسلام به نوعی تجسم کننده پیروزی امام حسین (ع) در روز عاشورا است. جبهه کفر هم تلاش‌های خود را کردند تا این حادثه را کمرنگ کنند، اما نتوانستند. اما جبهه حق بار‌ها ثابت کرد که مردم در مسیر انقلاب اسلامی هستند و نمونه آن را در تشییع شهید حججی و شهید حاج قاسم سلیمانی دیدیم.

دریادار فدوی یکپارچگی و وحدت کلمه را رمز پویایی انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: وحدت کلمه در هر شرایطی پیروزی آفرین است همین امر بعد از ۴۱ سال ما را به این‌جا رسانده است. آمریکایی که با ترور شهید سلیمانی عملا رودررو با ما قرار گرفته است با وحدت کلمه، به زانو درآمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن