ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117936
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیم آمریکا و زورگویان نشد

شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیم آمریکا و زورگویان نشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، طی مراسمی امروز با حضور کارگران و کارکنان و مهندسان مجتمع معدنی گل‌گهر سیرجان و مسئولان شهرستان سیرجان و خانواده این شهید، یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی گرامی داشتند. حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، طی مراسمی امروز با حضور کارگران و کارکنان و مهندسان مجتمع معدنی گل‌گهر سیرجان و مسئولان شهرستان سیرجان و خانواده این شهید، یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در این مراسم بر ادامه راه جهاد و مقاومت تاکید کرد و گفت: امروز خودکفایی و به‌دست آوردن استقلال نظام اسلامی نوعی مقاومت و شکست آمریکا است.

وی افزود: سردار سلیمانی اهل جهاد بود و 40 سال با دشمنان اسلام و دین از جمله طاغوت، صدام، استکبار جهانی، اسرائیل، منافقین و آل سعود جنگید و در هر جبهه‌ای لبنان، سوریه، هراق، افغانستان و … که برای مبارزه با ظلم نیاز بود حضور داشت.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: این شهید سرافراز تسلیم آمریکا و زورگویان نشد و ترس و وحشتی را در دل استکبار و منافقین و آمریکا ایجاد کرده بود و حتی تحریم‌ها بر اراده آهنین او خللی ایجاد نکرد و در میدان مبارزه چون شیر مقاوم و نترس بود و در جبهه سوریه جایی می‌رفت که خیلی‌ها نرفته بودند.

شیرازی افزود: این مرد میدان نبرد همیشه در مسیر تعالی دین حرکت می‌کرد و همه وجود او یاد و نام خدا بود و مداوم انس با قرآن و مناجات، شب زنده‌داری و نماز شب داشت.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه بیان داشت: کرمان بر خود می‌بالد که سربازی تربیت کرد که حتی یک لحظه از تماس و احول پرسی خانواده‌های شهدا غافل نبود و 40  سال آرزوی شهادت می‌کرد و مقام معظم رهبری به او عشق می‌ورزیدند تا در نهایت به آرزوی خود که همانا شهادت در راه خدا بود رسید. 

وی گفت: حاج قاسم عزیز آنقدر آسمانی بود که وصیت کرده بود حتی بعد از شهادتش سنگ قبرم بالاتر از سایر شهدا نباشد و روی آن سرباز سلیمانی بنویسید و اینگونه بود که سردار دل‌های ملت ایران و مظلومان و آزادی‌خواهان جهان شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن