ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 117947
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
  • 566 بازدید
  • ارسال توسط :
اینستاگرام چند پیج مطرح هرمزگان را بدلیل تصاویر حاج قاسم مسدود کرد

اینستاگرام چند پیج مطرح هرمزگان را بدلیل تصاویر حاج قاسم مسدود کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اینستاگرام در اقدامی مزورانه چند پیج مطرح پر مخاطب شخصیت‌ها و چهره‌های هرمزگانی را بدلیل انتشار تصاویری از حاج قاسم سلیمانی و محکومیت جنایت آمریکایی‌ها طی چند روز اخیر مسدود کرد. یکی از این پیج‌ها، پیج اینستاگرام محمد آشوری نماینده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اینستاگرام در اقدامی مزورانه چند پیج مطرح پر مخاطب شخصیت‌ها و چهره‌های هرمزگانی را بدلیل انتشار تصاویری از حاج قاسم سلیمانی و محکومیت جنایت آمریکایی‌ها طی چند روز اخیر مسدود کرد.

یکی از این پیج‌ها، پیج اینستاگرام محمد آشوری نماینده بندرعباس و عضو هیأت رئیسه مجلس با ۱۶ هزار فالور بود که از چند روز پیش بدلیل انتشار پوستر حاج قاسم سلیمانی و انتشار مصاحبه وی درباره اقدام جنایت‌کارانه آمریکایی‌ها و انتقام‌خواهی آزادگان جهان در قبال خون این شهید دلاور مقاومت مسدود شده است.

همچنین پیج مهراب بهرامی از هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیش از ۳۰ هزار فالوور که آثار ارزشمند و فاخر متعددی از او تاکنون در عرصه مقاومت به انتشار رسیده، نیز از چند روز پیش بدلیل انتشار پوستر تداوم مقاومت با محوریت عکس حاج قاسم سلیمانی از دسترس مخاطبان وی خارج شده است.

اینستاگرام همچنین پیج الهه جهادگر از هنرمندان مطرح هرمزگانی در عرصه مد و لباس محلی با بیش از ۱۲۰ هزار فالوور را نیز به فاصله کمی از انتشار پوستر حاج قاسم سلیمانی و عظمت تشییع پیکر او مسدود کرد.

اینستاگرام با این اقدامات خود نشان داد که در خدمت منافع دولت تروریست ترامپ است و بجای محکوم ساختن ترور مزدورانه چهره عظیم مقاومت، سعی در خاموش کردن جریان عظیم معنوی و فکری برخاسته از اندیشه مقاومت در میان ملت‌ها است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن