ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118056
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۴:۳۲
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
عاملان ترور سردار سلیمانی برای بی‌ثبات‌سازی آینده عراق برنامه‌ریزی کرده‌اند

عاملان ترور سردار سلیمانی برای بی‌ثبات‌سازی آینده عراق برنامه‌ریزی کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،  حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در خصوص خروج آمریکا از منطقه، اظهار داشت: ترامپ علمدار خروج نظامیان از منطقه خواهد شد و باید منتظر طرح‌های وی برای خروج و تجمیع پادگان‌ها باشیم که در آینده ارائه می‌دهد. اخبار سیاسی– عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

 حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در خصوص خروج آمریکا از منطقه، اظهار داشت: ترامپ علمدار خروج نظامیان از منطقه خواهد شد و باید منتظر طرح‌های وی برای خروج و تجمیع پادگان‌ها باشیم که در آینده ارائه می‌دهد.

اخبار سیاسی– عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قبل از اینکه نیاز به چنین قوانینی برای خروج آمریکا از منطقه باشد، به دلیل هزینه‌های نظامی و عملیاتی که آمریکا در منطقه ایجاد کرده منطقه را باید ترک کند.

وی با بیان اینکه وقت رفتن آمریکا از منطقه فرا رسیده است، افزود: آمریکایی‌ها هزینه‌های زیادی را در منطقه ایجاد کرده‌اند.

فلاحت پیشه ادامه داد: نیازی به وضع قوانین جدید برای خروج نیروهای آمریکایی از منطقه نیست و اجرای موافقتانه 2011 یعنی خروج نظامیان آمریکایی این نتیجه را به دنبال خواهد داشت تا آن‌ها از منطقه بروند.

نماینده مردم اسلام آباد و غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از سیاستمداران آمریکایی در این شرایط محافظه کاری می کنند اما شرایط داخلی این کشور برای خروج از منطقه بسیار مهم است.

وی افزود: عراقی‌ها هرگز فراموش نمی‌کنند که در تمام مذاکراتشان برای کمک گرفتن از قاسم سلیمانی برای مبارزه با داعش چقدر سراسیمه بوده‌اند.

فلاحت‌پیشه اظهار داشت: قاسم سلیمانی به عراقی‌ها کمک کرد و آن‌ها را نجات داد، کسی قاسم سلیمانی را ترور کرده که برای بی‌ثبات سازی آینده عراق برنامه ریزی کرده است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن