ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118067
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۲۴
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد

مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد

مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت شهید سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی شامگاه دوشنبه در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد. جمعی از هنرمندان از جمله مسعود نجابتی گرافیست برجسته، رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، فعالان فرهنگی و عرصه رسانه، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند. حجت‎الاسلام والمسلمین […]

مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت شهید سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی شامگاه دوشنبه در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد.

جمعی از هنرمندان از جمله مسعود نجابتی گرافیست برجسته، رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، فعالان فرهنگی و عرصه رسانه، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

حجت‎الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه در این مراسم درباره جایگاه بی‌نظیر حضرت زهرا(س) نزد معصومین و مشکلاتی که حضرت زهرا(س) در زمینه ولایت مداری متحمل شدند سخنرانی کرد.

رسالت بوذری در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت، شعرخوانی صابر خراسانی و مدیحه سرایی جواد مقدم از مداحان اهل بیت(ع) نیز از دیگر بخش های این مراسم سوگواری بود.

مصطفی صابر خراسانی شاعر اهل بیت (ع) با اشاره به جایگاه و اهمیت معصومین(ع) گفت: روز تاسوعا پس از اتمام برنامه خانمی نزد من آمد و دست به لباسم کشید و گفت شنیدم شما از امام رضا (ع) می خوانید که به وی گفتم درست است.آن خانم گفت مسیحی است ولی هر بار مشکلی در زندگی پیش می آید و گره ای در کارش ایجاد می‎شود حاجتش را از امام رضا(ع) می خواهد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن