ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118071
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۵۵
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
اصفهان| بخش ویژه «شهید سلیمانی» به جشنواره شعر «روح الله» اضافه شد

اصفهان| بخش ویژه «شهید سلیمانی» به جشنواره شعر «روح الله» اضافه شد

– اخبار استانها – عباس شاهزیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری شعر روح الله خبر داد و اظهار داشت: به دلیل استقبال شاعران از شانزدهمین جشنواره شعر روح الله مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 10 بهمن ماه 1398 تمدید شد. وی افزود: با […]

– اخبار استانها –

عباس شاهزیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری شعر روح الله خبر داد و اظهار داشت: به دلیل استقبال شاعران از شانزدهمین جشنواره شعر روح الله مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 10 بهمن ماه 1398 تمدید شد.

وی افزود: با توجه به شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بخش ویژه‌ای به جشنواره شعر روح الله با عنوان «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» اضافه شد و شاعران می‌توانند اشعار خود را در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر علمی جشنواره شعر روح الله در ادامه به جایگاه شعر در فرهنگ ایرانی اشاره کرد و گفت: استقبال هنرمندان از جشنواره‌های شعر بسیار ستودنی است و این به دلیل جایگاه این هنر متعالی در فرهنگ ما است.

شعرخوانی شاعر چهارمحال و بختیاری برای حاج قاسم؛ دشمنت را چـو نبود جـرأت رویـارویـیآیین شب شعر بین‌المللی مقاومت غزهگزارش| شب‌شعر «قسم به قاصم» در قم برگزار شد

گفتنی است هنرمندان می‌توانند آثار خود دو طریق مراجعه به سایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) استان اصفهان به آدرس isf.icpikw.ir و یا از طریق پست به آدرس اصفهان، میدان فیض، نگارستان امام خمینی(س)، دبیرخانه جشنواره سالیانه شعر روح الله با کد پستی 8165633131 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن