ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118073
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۲۶
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

ایلام آماده میزبانی از رئیس‌جمهور است/ ضرورت تسریع در پروژه‌های اربعین

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در دیدار با رحمانی فضلی، وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه های مختلف از جمله روند بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان، وضعیت پروژهای زیرساختی اربعین، روند امور در مرز و انتخابات ،  از آمادگی استان برای سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این سفر که قرار […]

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در دیدار با رحمانی فضلی، وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه های مختلف از جمله روند بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان، وضعیت پروژهای زیرساختی اربعین، روند امور در مرز و انتخابات ،  از آمادگی استان برای سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این سفر که قرار بود در ماه جاری انجام شود بنا به دلایلی به تعویق افتاد و البته استان برنامه ریزی و آمادگی لازم برای انجام این سفر تدارک دیده است.

وی در ادامه خواستار توسعه مناطق مرزی استان شد و گفت: امروز با توجه به تحریم های ظالمانه، مرز مشترک می تواند یکی از اهداف مهم در حوزه اقتصادی کشور باشد و در این زمینه استان ایلام با داشتن بیش از ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از جایگاه حائز اهمیتی برخوردار است.

وی ضمن تشکر از نگاه مثبت دولت در صدور مجوز ایجاد بازارچه های چیلات و چنگوله، تصریح کرد: در این راستا خواستار ایجاد بازارچه هلاله شمالی نیز هستیم.

استاندار ایلام ادامه داد: استان ایلام علاوه بر پوشش بالای ۶۰ درصد جمعیت اربعین در کشور، در حوزه تجاری و بازرگانی نیز نقش مهمی در شرایط امروز کشور بازی می کند و می طلبد به نسبت این نقش و جایگاه ملی به استان توجه شود.

سلیمانی دشتکی خواستار تسریع در روند پروژه های اربعین و مناطق سیل زده استان شد و گفت: کارها در این دو حوزه به خوبی پیش می رود اما همچنان نیازمند تزریق اعتبارات بیشتر برای شتاب بخشی در روند پروژه‌ها هستیم که امیدواریم در سفر ریاست محترم جمهوری به این مهم توجه ویژه شود.

وی ضمن تشکر از وزیر کشور به خاطر ایجاد بخش دشت عباس و شهرستان هلیلان، اضافه کرد: در این حوزه بحث تبدیل شدن چوار به شهرستان و تبدیل شدن آسمان آباد به بخش نیز در دستور کار دولت است که نیاز مند مساعدت ویژه در این زمینه هستیم.

اولین حضور استاندارایلام در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور به عنوان عضو رسمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، قاسم سلیمانی دشتکی به نمایندگی از استانداران سراسر کشور در شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور که به ریاست دکتر ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور برگزار شد، شرکت کرد.

در این نشست که معاونین وزیر کشور و دیگر اعضاء نیز حضور داشتند، استاندار ایلام ضمن ارائه گزارش عملکرد اختصاصی استانداری و فرمانداری‌ها  نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با ارزشیابی مدیران و کارمندان و اعمال عوامل اختصاصی ارزشیابی فرمانداران، نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه ای وزارت کشور، استانداری ها و سازمان های وابسته و ارزیابی عملکرد سالانه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارائه داد.

گفتنی است که پیش از این دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام را با حفظ سمت به عضویت شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور منصوب کرده بود.

شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور یک شورای تخصصی با حضور وزیر کشور و معاونین وی تشکیل می شود و دارای وظایف خطیر و گوناگونی است که در قالب ۶ کمیته تخصصی از قبیل کمیته های اصلاح ساختار وفرایندها، دولت الکترونیک وهوشمند سازی، منابع انسانی و فرهنگ سازمانی، خدمات عمومی و فناوری مدیریتی، سلامت اداری، ارزیابی عملکرد و تکریم ارباب رجوع و آموزش و پژوهش تصمیم سازی می کند.

کار این شورا از آنجا حائز اهمیت است که دارای وظایف مهم و خطیری چون تهیه برنامه جامع اصلاح نظامی اداری وزارت کشور، استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها، طراحی مدل مدیریتی نوین، تعیین وظایف واختیارات قابل واگذاری به استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها و بررسی و تهیه برنامه عملیاتی اصلاح فرایند ها است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن