ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118128
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
پاسخ جالب حاج قاسم به نامه‌ کارآفرین برتر / فعال اقتصادی را مجبور به رشوه می‌کنند!

پاسخ جالب حاج قاسم به نامه‌ کارآفرین برتر / فعال اقتصادی را مجبور به رشوه می‌کنند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دکتر علیرضا نبی؛ کارآفرین برتر کشور امروز در اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سالن اجلاس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دکتر علیرضا نبی؛ کارآفرین برتر کشور امروز در اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سالن اجلاس سران برگزار شد با ذکر حدیثی از امیرالمومنین علی (ع) سخنان خود را آغاز کرد.

«چه سکوتی دنیا را فرا می‌گرفت اگر هر کسی به اندازه‌ی عملش سخن می‌گفت.»

کارآفرین برتر کشور با بیان اینکه چقدر در این سال‌ها در حوزه اقتصاد فقط حرف زده شد گفت:‌ای کاش به جای این همه حرف و سخن کمی به اقتصاد و تولید توجه می‌کردیم و به گفته‌ها جامه‌ی عمل می‌پوشاندیم.

نبی با بیان خاطره‌ای ادامه داد: چند سال قبل که به نمایشگاه مواد غذایی در آلمان رفته بودم متوجه شدم که فعالان اقتصادی آنجا برای مسئولان امنیتی نمایشگاه بیش از چیزی که تصور می‌کردم احترام قائل می‌شوند و برایشان شرایط رفاهی زیادی از جمله کارت طلایی خرید با تخفیف ۷۰ درصدی فراهم می‌کنند. این موضوع باعث شد تا از آن‌ها علت را بپرسم. آلمانی‌ها گفتند ما به دو قشر خیلی احترام می‌گذاریم. اول معلمان که وظیفه‌ی تربیت فرزندان و نسل آینده را به عهده دارند و دوم پلیس که امنیت ما فعالان اقتصادی را تامین می‌کند تا بتوانیم با آرامش به کسب و کار بپردازیم.

کارآفرین نمونه‌ی کشور افزود: بنده به سهم خودم به عنوان یک تولید کننده از شما سرداران و سربازان امنیت کشور تشکر و قدرداتی می‌کنم و برای همه‌ی کم لطفی‌ها و بی احترامی‌های برخی افراد ناآگاه از شما پوزش می‌خواهم.

وی با انتقاد از بروکراسی اداری و بی توجهی به تولید ادامه داد: امروز حال من بد است چرا که باید برای یک مجوز ۲ سال دوندگی کنم.
نبی اضافه کرد: انگار واقعا باور نداریم که جنگ اقتصادی است وگرنه در این جنگ بدون فشنگ نمی‌ماندیم و انقدر از داخل تحت فشار قرار نمی‌گرفتیم.

کارآفرین برتر کشور ادامه داد: وقتی رژیم صهیونیستی و آمریکا حساب‌ها و شرکت‌های ما را با اینکه پنهان می‌کنیم شناسایی و مسدود می‌کنند یا جلوی کالای ما را می‌گیرند بدین معنی است که در یک جنگ سخت اقتصادی هستیم و در این جنگ ما کارآفرینان یه عنوان حافظان منافع اقتصادی کشور هدف دشمنان قرار داریم. در این شرایط متاسفم که برای دیدن یک معاون وزیر که امضا دست اوست باید ۲ ماه در رفت و آمد باشم!
وی با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی در سیستم اداری کشور ادامه داد: ما کارآفرینان و تولیدکنندگان نمی‌خواهیم و علاقه نداریم رشوه بدهیم تا کارمان انجام شود، اما ما را مجبور می‌کنند که رشوه بدهیم!
نبی در پایان با ذکر خاطره‌ای از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: زمانی نامه‌ای به سردار سلیمانی نوشتم و گفتم که کارخانه‌ی مخصوص بکارگیری معتادان و زندانیانی است که توبه کرده اند. سردار سلیمانی در جواب نامه‌ی من اینگونه نوشت: «نبی، شنیده ام کار بزرگی را که کرده ای؛ اگر همه‌ی دنیا کار تو را نفی یا تایید کردند بدان کار بزرگی برای کشور انجام داده ای.» بنابراین شما کارآفرینان و فعالان تولید و صنعت کشور هر کدام یک حاج قاسم در جنگ اقتصادی هستید. با این شرایط تولید برای ما فعالان اقتصادی توجیه منطقی و اقتصادی ندارد، ولی ما عاشقیم و برای کشور و مردم خود با افتخار دست از تلاش بر نمی‌داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن