ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11813
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۰۸
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
اهدای بیش از 8هزار پتو توسط مردم شهرستان شبستر به مدافعان حرم حضرت زینب(ص)

اهدای بیش از 8هزار پتو توسط مردم شهرستان شبستر به مدافعان حرم حضرت زینب(ص)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار جعفر رزمی در حاشیه ارسال محموله کمک های مردمی،اهالی شهرستان شبستر به جبهه های مقاومت به خبرنگار شبسترنیوز  گفت:با عنایات الهی و همراهی مسئولین محترم ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در شهرستان شبستر تشکیل شده و با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار جعفر رزمی در حاشیه ارسال محموله کمک های مردمی،اهالی شهرستان شبستر به جبهه های مقاومت به خبرنگار شبسترنیوز  گفت:با عنایات الهی و همراهی مسئولین محترم ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در شهرستان شبستر تشکیل شده و با مشارکت امام جمعه، فرماندار،بخشداران ،شوراهای اسلامی،دهیاران ،پایگاه های مقاومت بسیج و اقشار مختلف مردم در عرض کم تر از ۲۰ روز  بیش از هشت هزار تخته پتو توسط ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان شبستر  جمع آوری شد.

وی اظهار کرد:محموله ارسالی کمک های مردمی شهرستان شبستر ، شامل پتو،لباس گرم ،مواد غذایی وخشکبار ،به ارزش تقریبی دویست میلیون تومان است که  در قالب ۴۰ خودرو نیسان به جبهه های مقاومت ارسال می شود .
فرمانده سپاه شبستر با اشاره به اهداف این حرکت خداپسندانه اظهارکرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و تجربه تاریخی پشتیبانی از رزمندگان و اعلام آمادگی و وفاداری کسانی که توانایی حضور فیزیکی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در کشور سوریه را ندارند از اهداف ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان شبستر است.

رزمی با تقدیر از مشارکت اقشار مختلف مردم وتلاش های  اعضای ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدارشهرستان با تمام وجود اماده کمک وپشتیبانی وحمایتهای مادی ومعنوی خود به رزمندگان جبهه مقاومت هستند ودراین راه مقدس آماده خدمتگذاری در راه آرمانهای اسلام و راه شهدا می باشند.

وی ادامه داد:امیدواریم نبرد با پیروزی جبهه مقاومت اتمام یابد و از مردم تقاضا داریم تازمانی که این  نبرد ادامه دارد  کمک ها تداوم یابد و در وضعیت فعلی بیشترین نیازمندی ها کمک های نقدی است و کمک های جنسی نیز با توجه به فصول سال تعیین می شوند.

سرهنگ پاسدار جعفر رزمی  در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: در طول دو سال از تشکیل ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان آذربایجان شرقی بیش از صد میلیون تومان وجه نقد و محموله های مختلف از شهرستان شبستر به مدافعان حرم و رزمندگان جبهه های مقاومت کمک شده است.

سرهنگ پاسدار احمدزاده مسئول قرارگاه انصار سپاه عاشورا نیز  با تقدیر از مردم ولایتمدار شهرستان شبستر ،فرماندهی سپاه ناحیه و  مسئولین ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان شبستر گفت:مردم این شهرستان حمایت خود از جبهه های حق را اعلام کرده اند و شاهد روحیه ایثار و فداکاری بین اقشار مختلف مردم هستیم و اکنون بیش از هشت هزار تخته پتو و سایر وسایل از سوی مردم ایثارگر شهرستان شبستر به جبهه های حق ارسال می شود.

وی اظهارکرد:مردم همیشه در صحنه هستند تا نیازمندی های رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی را تامین کنند و این چندمین محموله است که از استان آذربایجان شرقی ارسال می شود .

احمدزاده خاطرنشان کرد:بر همه مان تکلیف است که هرچه از دستمان بر میاید به جبهه های مقاومت کمک کنیم  و همچنان که جبهه کفار گروههای تکفیری را حمایت کنند برما نیز به عنوان مسلمان و ملت آزاده و قهرمان وظیفه است به جبهه مقاومت اسلامی کمک کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن