ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118146
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۰۰
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری آیین بزرگداشت سردار مهربانی در نمایشگاه کتاب خوزستان

برگزاری آیین بزرگداشت سردار مهربانی در نمایشگاه کتاب خوزستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی همزمان با دومین روز از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در بخش جنبی برگزار شد. این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور سردار عباس یوسفی شیخ‌رباط، مدیرکل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی همزمان با دومین روز از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در بخش جنبی برگزار شد.

این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور سردار عباس یوسفی شیخ‌رباط، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، عبدالله فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و جمعی از خانواده‌های شهدا برگزار شد.

در این ویژه برنامه خاطراتی از شهید سردار قاسم سلیمانی از سوی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای مخاطبان بیان شد که با استقبال فراوان همراه بود.

همچنین در این برنامه از خانواده‌های شهدا با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از ۳۰ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان آغاز به کار کرد و تا ۵ بهمن در دو نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعداز ظهر از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

همزمان با نمایشگاه کتاب خوزستان، نخستین جشنواره تولیدات کالا‌های فرهنگی و سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز فعال هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن