ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 118218
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۵۳
  • 141 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن | ناکامی ائتلاف سعودی در نفوذ به التحیتا و نقض مجدد آتش‌بس الحدیده

یمن | ناکامی ائتلاف سعودی در نفوذ به التحیتا و نقض مجدد آتش‌بس الحدیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سعودی ضمن نقض مجدد توافق «آتش‌‌بس الحدیده»، با تلاش کمیته‌های مردمی و ارتش از نفوذ به شهر التحیتا در استان الحدیده در غرب یمن ناکام ماند.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وبگاه خبری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سعودی ضمن نقض مجدد توافق «آتش‌‌بس الحدیده»، با تلاش کمیته‌های مردمی و ارتش از نفوذ به شهر التحیتا در استان الحدیده در غرب یمن ناکام ماند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وبگاه خبری «انصار الله»، یک منبع امنیتی در استان الحدیده امروز چهارشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کرد که ائتلاف سعودی با آنکه شهر التحیتا در استان الحدیده در یمن را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد، موفق نشد به شهر نفوذ کند.

منبع یادشده تاکید کرد که کمیته‌های مردمی و ارتش یمن در تمام جبهه‌ها در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تجاوز  به سر می‌برند.

استان الحدیده مشمول توافق آتش‌بسی است که سال گذشته در سوئد به دست آمد. شهر استکهلم سوئد در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۷ (شش دسامبر ۲۰۱۸) به مدت یک هفته میزبان چهارمین دور مذاکرات صلح یمن با حضور طرف‌های یمنی به ریاست «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن بود و در تاریخ ۱۳ دسامبر ( ۲۲ آذرماه)  با توافق آتش‌بس در الحدیده، به کار خود پایان  داد.

آتش‌بس در شهر و بندر الحدیده از ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷ (۱۸ نوامبر ۲۰۱۸)  وارد مرحله اجرا شده است، اما ائتلاف سعودی با انجام حملات مداوم، هر روز آن را نقض می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن