ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11825
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ «زینبیون» برگزار شد

اجتماع بزرگ «زینبیون» برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاد زهرا احمدی، در همایش زینبیون بسیج دانشجویی بم اظهار داشت: در آموزه های غربی می گویند انسان سالم محور جامعه پایدار است، اما در آموزه های اسلام می گوییم خانواده سالم محور جامعه پایدار است و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاد زهرا احمدی، در همایش زینبیون بسیج دانشجویی بم اظهار داشت: در آموزه های غربی می گویند انسان سالم محور جامعه پایدار است، اما در آموزه های اسلام می گوییم خانواده سالم محور جامعه پایدار است و حقیقتا، شهداء دارای خانواده های سالم بودند.

 

photo_2016-12-10_10-38-04.jpg

همسر شهید مدافع حرم شهید محمد مهدی مالامیری، با بیان این که خوشحالیم که همسرم در راه دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسید، گفت: باید سعی کنیم ولایت مدارانه حرکت کرده تا با زمینه سازی ظهور، در راه جامعه مهدوی گام برداریم.

وی افزود: شهدا مصداق بارز انسان های خانواده دوست بودند و در خانواده هایی تربیت شدند که اصول صحیح یک خانواده سالم در آن مطرح بود و به این ترتیب آن خانواده ها، فرزندانی را به جامعه تحویل دادند که خدا خریدار آنان شد و شهادت هم قسمت شان شد.

photo_2016-12-10_10-38-17.jpg
این همسر شهید روحانی مدافع حرم، با بیان این که شهدا همواره سعی داشتند که بر نفس خود تسلط داشته و ولایت مدارانه حرکت کنند گفت: شهید مالامیری به گونه ای حرکت کرد که مادر ایشان شدیدا ایشان را دوست داشت و دوستان ایشان نیز بسیار به او تمایل داشتند؛ از طرفی وابستگی زیادی در خانواده ایجاد کرده بود.

خانم احمدی اضافه کرد: شهید مالامیری وقتی فهمید که ولی فقیه از جهاد در سوریه رضایت دارند، بی درنگ در این مسیر گام برداشت، چرا که یک لحظه رضایت ولی فقیه برای او از هر چیز دیگری با ارزش تر بود.

وی با ذکر خاطراتی از همسر شهید خود یادآور شد: با تمام اقداماتی که از قبل انجام داده بودیم تا برای لحظه شهادت آمادگی پذیرش آن را داشته باشم، اما روزی که خبر شهادت را می دهند با تمام آمادگی احساس می کنی پشتت خالی شده، اما یک لحظه یاد حضرت زینب(س) افتادم که علاوه بر این که داغ عزیزان خود را در صحرای کربلا دید، رنج اسارت را هم تحمل کرد و واقعا وقتی انسان اسیر شود، نا خودآگاه زانوهای او سست خواهد شد.

خانم احمدی گفت: ما از شهادت شهید مالامیری نه تنها ناراحت نیستیم، بلکه خوشحالیم که در راه ارزش های اسلامی این اتفاق افتاد؛ لذا هیچ کس اشکی از چشم ما ندید.

photo_2016-12-10_10-38-08.jpg

وی خاطرنشان کرد: درست است که دو فرزند دخترمان پس از شهادت پدر بی تابی می کنند، اما به ما گفته بودند تا یک سال نباید عکس پدر جلوی چشمان آنان باشد، چرا که اثرات بدی روی آنان می گذارد؛ وقتی به این اوضاع فکر می کنیم، یاد حضرت رقیه(س) افتادم که وقتی در اسارت، یاد پدر و بی تابی کرد، او را چنان کتک زدند که دندان سالمی در دهانش نماند.

این همسر شهید مدافع حرم، گفت: ما به عنوان خانواده شهدا تکریم شدیم و رنج ما برای دوری از شهیدان مان، در مقابل رنج خانواده امام حسین(ع) پس از شهادت ایشان هیچ چیزی نیست.

خانم احمدی در پایان گفت: باید همواره ولایت محوری حضرت زینب(س) و شهدای کربلا را ببینیم و در توجه خود داشته باشیم تا با زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج)، جامعه مهدوی را شکل دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن