ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 118324
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
  • 158 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار گریفیتس با دبیرکل جنبش انصارالله یمن

دیدار گریفیتس با دبیرکل جنبش انصارالله یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» با «مارتین گریفیتس»، نماینده سازمان ملل در امور یمن دیدار کرد. دو طرف در این دیدار درباره کارشکنی ائتلاف سعودی در تبادل اسرا و ادامه تجاوزات به یمن که مانعی در برابر تلاش‌ها برای رسیدن به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» با «مارتین گریفیتس»، نماینده سازمان ملل در امور یمن دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره کارشکنی ائتلاف سعودی در تبادل اسرا و ادامه تجاوزات به یمن که مانعی در برابر تلاش‌ها برای رسیدن به صلح است گفت‌وگو کردند.

«محمد عبدالسلام»، رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات صلح، گزارش داد که رهبر جنبش انصارالله در این دیدار درباره ادامه محاصره یمن و توقیف کشتی‌ها از سوی ائتلاف عربستان که خسارات و تبعات سنگینی را برای مردم یمن در پی داشته، با مارتین گریفیتس گفت‌وگو کرده است.

بیشتر بخوانید:

گریفیتس: خواهان کاهش تنش نظامی از تمامی طرف‌ها در یمن هستیم

فرستاده سازمان ملل با دبیرکل انصارالله یمن دیدار کرد

در همین حال «محمد علی الحوثی»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، گفت: عربستان سعودی مدتی پیش اعلام کرد که ۲۰۰ نفر از اسرای یمنی را آزاد می‌کند، اما تاکنون تمامی این ۲۰۰ نفر را آزاد نکرده است.

وی در ادامه، آزادی ۷۵ اسیر یمنی در راستای «ابتکار حسن نیت» که عربستان سعودی پیش از این اعلام کرده را خواستار شد و گفت: گام بعدی در راستای صلح، تقویت اعتماد است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن