ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118362
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۳۴
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
ملت ایران ازخط مجاهدت و مقاومت بشدت حمایت می‌کند

ملت ایران ازخط مجاهدت و مقاومت بشدت حمایت می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت‌الاسلام منتظری خطیب جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز  ایام عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت از جمله حضرت زهرا (س) تسلیت گفت. او افزود: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان راه و سخن جدیدی را پیش روی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت‌الاسلام منتظری خطیب جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز  ایام عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت از جمله حضرت زهرا (س) تسلیت گفت.

او افزود: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان راه و سخن جدیدی را پیش روی مردم خسته از کمونیسم و سوسیالیسم و آزرده از لیبرالیسم و کاپیتالیسم گشود و آن روی آوردن به نظام مردم‌سالاری دینی است.

حجت‌الاسلام منتظری تصریح کرد: نظام مردم‌سالاری دینی یعنی ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌ها و شعار‌های اولیه انقلاب همراه با پیشرفت و بالندگی.

او با اشاره به اینکه تنها راه تاثیرگذاری ملت بزرگ ایران در نظام جهانی قوی شدن و اقتدار در زمینه‌های مختلف است ، افزود: اگر اقتدار فرهنگی می‌خواهیم باید ارزش‌های معنوی و مادی را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به خطبه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی درهفته گذشته گفت: یکی از تعابیر بدیع و جدیدی رهبر معظم انقلاب “رزمندگان بدون مرز” در ادبیات مقاومت اسلامی بود.

او تصریح کرد: هدف اصلی از جهاد رزمندگان بدون مرز حفاظت از کرامت انسان‌ها، دفاع از مقدسات و حریم‌های مقدسی است که هم مبنای انسانی دارد و مستند آموزه‌های دینی است وهم منطبق با قانون اساسی جمهوری اسلامی و مطابق با منویات حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 حجت‌الاسلام منتظری در رابطه با مذاکره با کشور‌های اروپایی گفت: کشور‌های اروپایی در یک‌سال اخیر با آمریکایی‌ها همراه و همگام بودند و آمریکا و سه کشور اروپایی ایران را خطر مشترک برای منافع حال و آینده خود می‌دانند.

او گفت: راز دشمنی آمریکا و اروپایی‌ها با ملت ایران در ذات اسلام انقلابی است.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی تشییع میلیونی پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و درهم کوبیده شدن پایگاه مهم و حساس نظامی عین الاسد را به ایام‌الله تعبیر فرمودند.

او افزود: ملت بزرگ ایران در تشییع میلیونی پیکر پاک سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که ازخط مجاهدت و مقاومت بشدت حمایت می‌کند و به‌هیچ وجه اهل تسلیم و مذاکره ذلیلانه نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن