ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118393
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
جای خالی حاج قاسم‌ را با تلاش صادقانه پر کنیم

جای خالی حاج قاسم‌ را با تلاش صادقانه پر کنیم

 حجت الاسلام محمد صباحی با اشاره به اینکه  نبود سردار سلیمانی و یارانش برای ملت ایران و آزادگان جهان بسی دشوار است،اظهار داشت : ولی  می‌توان با اراده و اخلاص حاج قاسم‌ها را تربیت و به جهان اسلام تقدیم کرد. خطیب جمعه کرمان ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت : سردار سلیمانی یکی از دوست داران و ارادتمندان واقعی به […]

 حجت الاسلام محمد صباحی با اشاره به اینکه  نبود سردار سلیمانی و یارانش برای ملت ایران و آزادگان جهان بسی دشوار است،اظهار داشت : ولی  می‌توان با اراده و اخلاص حاج قاسم‌ها را تربیت و به جهان اسلام تقدیم کرد.

خطیب جمعه کرمان ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت : سردار سلیمانی یکی از دوست داران و ارادتمندان واقعی به حضرت فاطمه زهرا (س) بود و ۴۱ سال در جهاد و جبهه تلاش کرد و با رفتنش داغی عظیم بر دلمان ماندگار شد.

حجت الاسلام صباحی با تاکید بر اینکه راه تسلی داغ بزرگ نبود سردار سلیمانی در این است که اول همه باهم تلاش کنند جای این شهید بزرگوار را پرکنند ، افزود: شهید سلیمانی در تمامی ابعاد سازندگی، فرهنگی و اقتصادی پیشقدم بود و جای خالی سردار سلیمانی را باید با تلاش شبانه روزی و کار جدی در تمامی عرصه ها پرکنیم .

وی ادامه داد: جوانان کرمانی باید زندگی و جوانی حاج قاسم را سر لوحه قرار دهند و به سادگی، اخلاص، پاکی و نان حلال خوردن در زندگی وی توجه کنند و اگر تربیت جوانان ما مثل شهید سلیمانی صورت گیرد، نبود این سردار بزرگ جبران خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن