ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118397
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
  • 385 بازدید
  • ارسال توسط :
رمز عاقبت بخیری؛ حمایت از ولی فقیه / دشمن شکست خورده به دنبال ناامید کردن جوانان است

رمز عاقبت بخیری؛ حمایت از ولی فقیه / دشمن شکست خورده به دنبال ناامید کردن جوانان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه، ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: حضرت زهرای مرضیه (س) توانست در همسر داری و تربیت فرزند و حقوقی که اسلام بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه، ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: حضرت زهرای مرضیه (س) توانست در همسر داری و تربیت فرزند و حقوقی که اسلام بر عهده یک زن قرار داده است به خوبی نقش آفرینی کند. ایشان آن چنان مقید به تقوا و پرهیزگاری بودند که نبی مکرم اسلام او را الگوی خود می داند.

امام جمعه مهریز هم چنین افزود: حضرت زهرا (س) انسانی غیور و با ایمان بودند و هنگامی که تشخیص دادند دین و ولایت در خطر است از حریم ولایت دفاع کردند و در مقابل کسانی که دست به تحریف دین زده بودند خطبه دشمن شکنی خواندند و اولین شهیده راه دفاع از ولایت شدند.

حمایت از ولایت رمز عاقبت بخیری است

وی به شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار سرافراز اسلام و ولوله ای که با شهادت او در جهان ایجاد شد اشاره کرد و ادامه داد: قاسم سلیمانی نیز در تمام عمر مدافع حریم ولایت بود برای همین وصیت کرد که بر سنگ مزار او عنوان سرباز ولایت را بنویسند. اگر این حریم ولایت نباشد ما شیعیان دچار مصیبت های زیادی می شویم و اگر قدر این نعمت را ندانیم در آخرت به خاطر کفران این نعمت بازخواست می شویم.

محی الدینی افزود: ولایت به قدری ارزشمند است که سید الشهداء مقاومت، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی قسم جلاله الله می خورد که شرط عاقبت بخیری، پیروی از حکیم انقلاب اسلامی یعنی امام  خامنه ای است.

امام جمعه مهریز در بخشی دیگر از خطبه های خود به موضوع تحریم چند باشگاه ورزشی ایران توسط دشمنان اشاره و تأکید کرد: دشمن که در صحنه نظامی خوار شده است با راه انداختن جنگ ترکیبی و هم دستی با رژیم منحوس بحرین و آل سعود می خواهد علاوه بر عرصه اقتصادی در عرصه ورزشی و تحریم فوتبال ایران به سرخوردگی و ناامیدی جوانان ما دامن بزند اما کور خوانده اند عزت ما با این چیزها زیر سؤال نمی رود.

وی هم چنین به انتخابات مجلس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کمتر از یک ماه دیگر به حماسه پرشور حضور شما ملت شریف ایران پای صندوق های رأی باقی مانده است و به حول و قوه الهی حضور در این عرصه سرنوشت ساز و مهم، خاری در چشم دشمنان و مشت محکمی در دهان یاوه گویان می شود.

نماینده مجلس نباید به مادیات و رانت خواری تمایل داشته باشد

محی الدینی شاخصه های مهم نماینده مجلس با توجه به کلام حضرت امام (ره) و رهبری را برشمرد و بیان کرد: یک نماینده مجلس باید پایبندی به اصول و احکام اسلام، انقلاب و قوانین نظام جمهوری اسلامی، پاک دستی و عدم تمایل به مادیات و منافع شخصی و رانت خواری، دشمن ستیزی و عدم گرایش به دشمنان و صداقت در عمل، تقوا و دین داری و مبارزه با فساد را سرلوحه امور خود قرار دهد.

وی با اشاره به بیانات رهبری در سفر به استان یزد در دی سال 86 گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی باید دلسوز مردم و محرومین جامعه باشد و اگر نواقصی یا فساد و تزلزلی در امر اقتصاد، فرهنگ و سیاست مشاهده کرد فریاد بزند و در مقابل صاحبان زر و زور از خود سستی نشان ندهد و در یک کلام باید انقلابی باشد.

امام جمعه مهریز در خطبه اول نیز خود و نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و اظهار داشت: تقوا و انجام واجبات و پرهیز از گناه و معصیت برترین راه جلب محبت خدا در زندگی دنیا است. اگر طالب محبت خدا و مردم هستید تقوا بورزید زیرا با تقوا و خدا ترسی دردنیا و آخرت مورد محبت و رستگاری قرار می گیرید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن