ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118448
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۴۶
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
گرامیداشت بزرگترین فرمانده ضد تروریسم جهان در بهادرستان

گرامیداشت بزرگترین فرمانده ضد تروریسم جهان در بهادرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی با حضور مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی با حضور مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان در مسجد جامع بهارستان برگزار شد.

در این مراسم سردار نور خدا قاسمی از پیشکسوتان دفاع مقدس ضمن گفت: آنچه امروز موجب عصبانیت شدید رئیس جمهور آمریکا شده متأثر از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و پیروزی‌های جبهه مقاومت به فرماندهی ایران است.

سردار قاسمی افزود: از بدو انقلاب اسلامی ایران تاکنون آمریکا و متحدانشان سعی در مداخله در امور کشور‌های مسلمان را داشتند، اما با هوشیاری ملت ما همه توطئه‌های آن‌ها تا امروز نقش بر آب شده لذا عصبانیت ترامپ در سخنرانی سازمان ملل از پیروزی‌های جبهه مقاومت به فرماندهی ایران است.

او ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: جوانان مومن و انقلابی راه حاج قاسم را ادامه می‌دهند و خون این شهید موجب تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبارجهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و و حامیان آنهاست.

این پیشکسوت دفاع مقدس بیان کرد: شهید سلیمانی، نماد عینی صلابت، قدرت، ایمان، مردمداری، ایستادگی، ولایتمداری و مقاومت در برابر جبهه استکبار بود و او را باید مالک اشتر زمان بدانیم چراکه هیچگاه از خط ولایت و دین جدا نشد.

پخش کلیپ، سخنرانی و اجرای مداحی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در یادواره شهدای والامقام روستای روستای بهادرستان از توابع بخش ساروق شهرستان اراک بود.

انتهای پیام / ج

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن