ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118463
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۷:۰۵
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
آن چه سردارشهید سلیمانی را در قلب ملت‌های آزاده محبوب کرد اخلاص وی بود

آن چه سردارشهید سلیمانی را در قلب ملت‌های آزاده محبوب کرد اخلاص وی بود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای ایل شوهان و عملیات غرورآفرین والفجر 5 با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان، مجموعه مسئولان استان با استقبال گسترده مردم استان ایلام […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای ایل شوهان و عملیات غرورآفرین والفجر 5 با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان، مجموعه مسئولان استان با استقبال گسترده مردم استان ایلام عصر جمعه در چنگوله مهران یادمان عملیات والفجر 5 برگزار شد.

یادمان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در بهشت زهرا(س)شهادت سردار سلیمانی گام دوم انقلاب را بیمه کردالجزیره: سردار قاآنی سیاست‌های سردار سلیمانی را با انرژی بیشتر پیگیری می‌کند

در این مراسم قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: راز و رمز محبوب‌القلوب بودن سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در ولایتمداری، اخلاص و مردم داریش بود که توانست علاوه برجایگاه معنوی، مردمی سردار فاتح غلبه و محو داعش شود و از موفق‌ترین طراحان عملیات بر علیه تروریست‌های جهان نام‌آور جهان شود.

استاندار ایلام گفت: در تشییع پیکر پاک و مطهر این سردار سرافراز سپاه اسلام رستاخیزی در ایران به پا شد؛ میلیون‌ها نفر در ایران و بسیاری از نقاط جهان در این مراسم حضور و به  استکبار پیام دادند که در مکتب آزادگان  تسلیم و سازش بی‌معنی و راه شهید سپهبد قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهند.

وی افزود: شهادت حاج قاسم ضمن اینکه برکتی برای نظام و دنیای اسلام بود باعث انقلاب و نهضتی دیگر شد که هیچ‌گاه امت مسلمان و نهضت‌های آزادی‌بخش دنیا یاد و خاطره‌ این سردار بزرگ را فراموش نخواهند کرد.

استاندار گفت: امام راحل فرمودند عشایر ذخایر انقلاب‌اند و چه خوب ایلات و عشایر ایلام این مفهوم را به نمایش گذاشتند و به عیناً دیدیم که ایلات در ایلام چه مقاومت‌ها و ایستادگی‌هایی در مقابل دشمن نشان دادند. آن‌ها مرزداران غیوری نه‌تنها برای ایلام بلکه برای ایران اسلامی بودند.

استاندار ایلام بیان کرد: ما ایلامیان در دوران جنگ تحمیلی مرزداران ایران و اسلام بودیم؛ درود بر مردم ایلام، درود بر عشایر و ایلات ایلام و درود بر ایل بزرگ شوهان که در آن جنگ نابرابر که با حمله صدام و با حمایت و پشتوانه قدرت‌های بزرگ جهانی و ابرقدرت‌های آن زمان ازجمله آمریکای جنایتکار، متحدان اروپایی، شوروی سابق با سیستم‌های ماهواره‌ای، انواع جنگ‌افزارها، سلاح‌های شیمیایی شروع و ادامه یافت مردم ایران اسلامی ازجمله مردم مرزبان ایلام جانانه در مقابل دشمن ایستادند و با سلاح ایمان به خدا پیروز شدند.

سلیمانی دشتکی گفت: استان ایلام با 3 هزار شهید و 12 هزار جانباز رتبه‌ی اول ایثارگری در کشور دارد و در 8 سال جنگ تحمیلی این مردمان بزرگ برای دفاع از ایران اسلامی جنگیدند و امروز کشور مدیون ایلام هست تا بلکه 8 سال عدم توسعه‌نیافتگی ایلام عزیز جبران شود.

وی به وحدت موجود در ایلام اشاره و یادآور شد: امروز تمام دلسوزان چه در استان و چه خارج از استان همه برای توسعه‌ استانید واحده شده‌اند و این جای خوشحالی دارد. نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه پاسداران، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، همه‌ سران، بزرگان، مدیران و فعالین و نخبگان و اقشار و توده‌های مختلف مردم استان همه یک حرف دارند و آن‌هم جبران 8 سال عدم توسعه‌ نیافتگی ایلام در دوران جنگ تحمیلی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن