ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 118536
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۴۴
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای روستای زنگی کلا با حضور نماینده ولی فقیه

یادواره شهدای روستای زنگی کلا با حضور نماینده ولی فقیه

حجت الاسلام والمسلمین لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در  یادواره شهدا روستای زنگی کلا بخش سرخ رود در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: خدا در قران فرمود نگویید که شهیدان مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدای خود روزی میخورند و پندار اینکه شهیدان مرده اند پندار غلطی […]

حجت الاسلام والمسلمین لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در  یادواره شهدا روستای زنگی کلا بخش سرخ رود در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: خدا در قران فرمود نگویید که شهیدان مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدای خود روزی میخورند و پندار اینکه شهیدان مرده اند پندار غلطی است و شاهد بر ما و اعمالمان هستند  خداوند نمیگذارد که خونشان ضایع شود.

او در ادامه به خانواده‌های شهدا و پدر و مادران شهدا و فرزندان شهدا گفتند که نگران شهید خود نباشید، چون آن‌ها حالشان بسیار خوب است، چون این وعده خدا در قرآن است و در بهشت جای دارند و گواه اعمال ما هستند. اینکه جوانان ما عاشق و شیدای شهادت هستند جاذبه اش این است که جایگاهشان بهشت و مقامی در نزد پروردگار دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران حضور باشکوه و احساسات پر شور خانواده‌های معظم شهداء ، ایثارگران ، امت حزب الله ، نیروی‌های نظامی ،روحانیت  در این یادواره صمیمانه تشکر و تقدیر نمودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن