ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118538
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۵۲
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
تغییر نام سالن اجتماعات حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس به نام شهید سلیمانی

تغییر نام سالن اجتماعات حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس به نام شهید سلیمانی

سرهنگ پاسدار رسول جهانداری، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سالن اجتماعات حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس به دستور سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان به نام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام داد. وی تصریح کرد: این سالن به دلیل قرار گرفتن در جوار حسینیه عاشقان ثارالله و به جهت […]

سرهنگ پاسدار رسول جهانداری، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سالن اجتماعات حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس به دستور سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان به نام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام داد.

وی تصریح کرد: این سالن به دلیل قرار گرفتن در جوار حسینیه عاشقان ثارالله و به جهت برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی و حضور پرشور مردم در این برنامه‌ها به نام شهید حاج قاسم سلیمانی متبرک شد.

معاون فرهنگی و هنری سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در تشریح هدف این تغییر نام عنوان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یک فرهنگ  و مکتب معرفی شده و نام و یادشان باید گرامی داشته شود»، تصمیم گرفته شد با این تغییر نام در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی که در طول سال برگزار  و به‌صورت ماندگار در اذهان عمومی ثبت و ضبط می‌شود، یادی از سردار دل‌ها شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سالن اجتماعات حسینیه عاشقان ثارالله واقع در چهارراه مصلا، خیابان مطهری، جنب مسجد جامع بندرعباس است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن