ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118595
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهیدای سیرجان با گرامیداشت سردار دلها

یادواره شهیدای سیرجان با گرامیداشت سردار دلها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  با حضور دانش آموزان و جوانان و خانواده شهداء در سیرجان برگزار شد. سرهنگ شمس الدینی از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا در واقع زنده نگه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  با حضور دانش آموزان و جوانان و خانواده شهداء در سیرجان برگزار شد.

سرهنگ شمس الدینی از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا در واقع زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است و شهداء شاهد بر اعمال و رفتار ما هستند.

او افزود: با شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور ملت ایران در تشییع این راد مرد مبارزه با استکبار آمریکا قدرت پوشالی اش برملا شد و جهان فهمید امروز ایران اسلامی دارای اقتدار کامل در منطقه است.

شمس الدینی گفت: خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس دارای پیام استکبار ستیزی است وهدف از برگزاری این یادواره‌ها تجدید میثاق با شهدا و ترویج روز افزون فرهنگ ایثار در جامعه به ویزه نسل جوان ما خواهد بود.

در ادامه امام جمعه سیرجان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب و الگوی مناسب برای جوانان است و یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی هدایت و مدیریت جبهه مقاومت از سوی ایران اسلامی بیانگر شکوه، عظمت و اوج اقتدار این کشور است.

حجت الاسلام سید محمود حسینی با اشاره به اینکه آمریکا به منابع و ذخایر تمامی کشور‌های دنیا از جمله در منطقه خاورمیانه چشم طمع دارد، افزود: نقشه‌های شوم این کشور جنایتکار علیه ملت‌های مسلمان به لطف الهی یکی پس از دیگری خنثی می‌شود وترور سردار قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را منسجم و آماده کرد.

این مراسم با سوگواری و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع) و اجرای سرود شهید حاج قاسم توسط دانش آموزان و تجلیل از خانواده شهداء ادامه یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن