ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118601
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
تداعی نقش شهید سلیمانی در تقویت امنیت و اقتدار ملی; مجاهدت‌هایی که ناموس کردها را حفظ کرد

تداعی نقش شهید سلیمانی در تقویت امنیت و اقتدار ملی; مجاهدت‌هایی که ناموس کردها را حفظ کرد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، همایش نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در امنیت و اقتدار ملی پیش‌از ظهر امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سنندج برگزار شد. حجت‌الاسلام احمد حاتمیان, مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، همایش نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در امنیت و اقتدار ملی پیش‌از ظهر امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان, مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: روح شهیدان حیات جاودانه داشته و باوری غیر از این مهم, ما را به جایی نخواهد رساند.

وی با بیان اینکه برگزاری این محفل و مراسم باشکوه باهدف گرامیداشت و ماندگاری نام شهید سلیمانی برگزار شد, افزود: کسانی که در راه خدا به شهادت می‌رسند دارای حیات جاودانه و ادراک ما از جایگاه آنها قاصر و کوتاه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: اگر به این باور رسیده که راه حق شهدا همچنان ادامه دارد، آنوقت روح شهید را زنده دانسته, چراکه شهدا حضور معنوی و ملکوتی داشته اماچشم ما از دیدن آنان قاصر است.

وی به ویژگی‌های بزرگمردان از دیدگاه حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: شخصیت‌های الهی همواره خود را به رنج انداخته اما آرامش را برای دیگران به ارمغان می‌آورند.

حاتمیان یادآور شد: چشم‌ها و صدای خسته شهید سلیمانی نشان‌دهنده تلاش و مجاهدت مستمر ایشان در جنگ و مقابله با دشمن بود تا مردم ایران در آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه اجل الهی روح شهید سلیمانی و سایر شهدا را در بدن جسمانی آنها نگه داشته بود, خاطرنشان کرد: حاج قاسم برای حفظ امنیت این آب و خاک سال‌ها مبارزه و مجاهدت کرد و اگر تلاش و مجاهدان ایشان و امثال آنها نبود, هرگز آرامش نداشتیم.

جشنواره « مهربان، همچون پدر» با موضوع سردار شهید سلیمانی در گلستان برگزار می‌شودمحمدی گلپایگانی: مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی انقلاب را بیمه کرد

مومنی، جانشین قرارگاه لشکر عملیاتی 28 کردستان نیز در این مراسم با یادآوری اینکه شهید به معنای شاهد و حضرت حق نخستین کسی بوده که نام خود را شهید نهاد و حاج قاسم نیز شهید است; اظهار داشت: حاج قاسم در لحظات پایانی عمر خود پاداش کوشش و مجاهدت در راه خدا را با شهادت دریافت کرد.

وی با اشاره به آیه قرآنی از سوره توبه که مصداق بارز شهید سلیمانی است, گفت: سردار سلیمانی از شهر و دیار خود هجرت و با مال و جان در راه خدا جهاد کرد و هیچ‌گاه حق ماموریت نگرفت.

جانشین قرارگاه لشکر عملیاتی 28 کردستان به ویژگی‌های شخصیتی سردار دل‌ها اشاره و خاطرنشان کرد:شهید سلیمانی با دوستان مهربان, با دشمن سخت و ارتباط معنوی خوبی با زیر دستان خود داشت.

وی بیان کرد: فیلم‌ها و عکس‌های شهید سلیمانی در جبهه‌های مقاومت تصنعی نبوده و ارتباط ایشان با مردم و مظلومین کاملا قلبی بود.

مومنی ولایت‌مداری را از دیگر خصوصیات سردار دل‌ها عنوان کرد و گفت: ایشان خواسته رهبری و ولایت را رصد و کشف کرده و خود به دنبال آن می‌رفت تا فرمان ولی امر را به نحوه احسن انجام دهد.

وی افزود: ولایت خط قرمز حاج قاسم بود و برای ما نیز باید خط قرمز باشد چراکه ولایت از دیدگاه شهید سلیمانی مهمترین محور محاسبه است.

جانشین قرارگاه لشکر عملیاتی 28 کردستان با بیان اینکه رهبری و ولایت نعمت بزرگی‌ست که کشورهای دیگر از آن محرو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مند, عنوان کرد: حاج قاسم تدبیر و شجاعت را باهم آمیخته و مسئولیت‌های خود را با تدبیر و شجاعانه انجام می‌دادند.

وی بیان کرد: امروز با کمک خدا، تدابیر هوشمندانه حضرت آقا و تلاش فرزندان این مرز و بوم قدرت اول منطقه هستیم و دیپلمات آمریکا به این واقعیت اعتراف کرده‌‌‌‌‌اند.

جانشین قرارگاه لشکر عملیاتی 28 کردستان ابراز داشت: آمریکاییها سال‌هاست قصد ضربه‌زدن به کشور ایران را داشته اما ما با قدرت بازدارندگی و اقتدار خود سیاست دشمن را تغییر داده و اجازه عملیاتی شدن توطئه‌های دشمن را ندادیم.

مومنی با بیان اینکه با اقتدار و مقاومت خود آمادگی پاسخگویی به کوچک‌ترین تحرکات و تهدیدات را داریم; هشدار داد: اگر دشمن دست از پا خطا کند, نابود می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن