ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 118609
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
بیانیه پایانی نشست ۵۴ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

بیانیه پایانی نشست ۵۴ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در بیانیه پایانی نشست خود اعلام کردند: از همه برادران و خواهران فرهیخته می‌خواهیم برای بازگشت و انجام وظیفه در خدمت به وطن برنامه‌ریزی کنند.   متن بیانیه به شرح زیر است:  بسم الله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در بیانیه پایانی نشست خود اعلام کردند: از همه برادران و خواهران فرهیخته می‌خواهیم برای بازگشت و انجام وظیفه در خدمت به وطن برنامه‌ریزی کنند.   متن بیانیه به شرح زیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَهِنُواْ وَلَا تَحْزَنُواْ وَأَنتُمُ ٱلْأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ
شما هرگز سستی نکنید و (از فوت متاع دنیا) اندوهناک نشوید، زیرا شما فیروزمندترین و بلندترین ملل دنیایید اگر در ایمان ثابت قدم باشید.

در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه با حضور انجمن‌های عضو در فضایی آکنده از صمیمیت و همکاری در مرکز اسلامی امام علی علیه السلام برگزار شد و هیات مدیره جدید با اکثریت قاطع آرا مصمم و استوار در راستای اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد. پنجاه و چهارمین نشست مزین به پیام گهربار مقام معظم رهبری گردید که ضمن بیان نشانه‌های عظمت و اعتبار ایران اسلامی از پدیده‌ای یکتا در جهان امروز خبر داد که در آینده تاریخ تأثیرات عمیق و تعیین کننده دارد و حرکت ما بر گام دوم انقلاب اسلامی می‌تواند تحقق این پدیده را منجر گردد و ما را چشم امید این پویش حیاتی برشمردند. از پیام سراسر مهر ایشان توشه‌ای مجدد گرفتیم و همه اعضا صمیمانه از بذل توجه ایشان به فرزندانشان در انجمن‌های اسلامی تشکر وقدردانی می‌کنیم وضمن تجدید میثاق با ولایت و امامت دوره جدید مدیریت اتحادیه را با راهبرد تحقق منویات معظم له آغاز می‌کنیم.   اتحادیه انجمن‌های اسلامی مصیبت درگذشت جانباختگان شهید حادثه اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی را که موجب تألم همه ما شد و علی الخصوص موجب فقدان برخی از بهترین دوستان نخبه کشور عزیزمان ایران ازجمله دکتر امیر اشرفی و همسر مکرمه ایشان شد ضمن ابراز همدردی عمیق و تسلیت صمیمانه به بازماندگان آن‌ها از خداوند متعال بردباری وصبر در این مصیبت را برایشان مسألت داریم و پیگیری مجدانه مسئولین امر را در عدم تکرار چنین حوادثی مطالبه می‌کنیم. اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهادت سرباز ولایت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام که سال‌ها خالصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با اشرار و مستکبرین، علمدار رهروان صلح و امینت جهانی و مدافع حرم اهل بیت علیهم اسلام بود را به محضر حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و همه داغداران فقدان ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و به روح بزرگوار آن شهید والا مقام و همراهانشان درود می‌فرستیم.
آمریکای جنایتکار دولت تروریستی و حامی تروریسم بین المللی به سرکردگی اسرائیل است. به لطف روشنگری‌های حکیمانه رهبری معظم انقلاب و رشادت‌های خالصانه سردار شهید امروز ملت عراق یکپارچه خروج نیرو‌های آمریکایی را از خاک عراق مطالبه می‌کنند. ما ضمن تقدیر از هوشمندی و بصیرت ملت عراق از اخراج نیرو‌های نظامی آمریکایی از منطقه حمایت خود را اعلام می‌داریم.
حمایت از آرمان فلسطین و ملت ستمدیده و از سرزمین خود رانده شده آن برای ما یک امر تاکتیکی نیست بلکه بر مبنای اعتقاد به اسلام ناب محمدی (ص) و در راه دفاع از حقوق و آزادی‌های اساسی بشری بر حمایت قاطع خود از ملت فلسطین تأکید مجدد داریم و آزادی این ملت مظلوم از سلطه قدرت غاصب دژخیمان صهیونیستی و پشتیبان‌های بین المللی آن را وظیفه همه مسلمانان، ملت‌ها و دولت‌های اسلامی می‌دانیم.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی ضمن محکوم کردن سیاست‌های تحریمی آمریکا و تروریسم اقتصادی این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران، صبر و استقامت ملت قهرمان، باوفا و نجیب ایران را ارج می‌گذاریم و همت و تلاش همه مسئولین تقنینی، اجرایی و قضایی را در فراهم کردن رفاه عمومی و مبارزه حقیقی و ریشه‌ای با فقر و فساد مطالبه می‌کنیم.
همچنین از همه برادران و خواهران فرهیخته که در سراسر اروپا به تحصیل و تجربه اندوزی اشتغال دارند صمیمانه، برنامه ریزی برای بازگشت به وطن و انجام وظیفه در خدمت رسانی به وطن عزیزمان را خواستاریم. بدون شک در این روز‌های سخت بیش از هر زمان دیگری ایران عزیز نیازمند حضور فعال و سازنده ماست.
در پایان از مرکز اسلامی امام علی علیه السلام وین در همکاری صمیمانه و همراهی صادقانه جهت برگزاری نشست تقدیر و تشکر می‌کنیم و توفیق روزافزون آن عزیزان را از خداوند متعال خواستاریم.

۶ بهمن ماه ۱۳۹۸

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن