ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 118613
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :
سفیر ایران در عمان: عربستان اراده جدی برای حل بحران یمن نشان دهد

سفیر ایران در عمان: عربستان اراده جدی برای حل بحران یمن نشان دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا نوری شاهرودی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با «موله اوسبی» سفیر دانمارک در عربستان و سفیر غیرمقیم این کشور در عمان، کویت، بحرین و دیدار کرد. بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، نوری شاهرودی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا نوری شاهرودی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با «موله اوسبی» سفیر دانمارک در عربستان و سفیر غیرمقیم این کشور در عمان، کویت، بحرین و دیدار کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، نوری شاهرودی در این دیدار روابط میان ایران و عمان را روابط عمیق، همیشگی و رو به گسترش خواند.

وی درباره موضوع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: دولت و ملت ایران دیکته‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را نمی‌پذیرند.

سفیر ایران در خصوص یمن هم اعلام کرد: بحران در یمن راه‌حل نظامی ندارد و و تنها راه‌حل آن مذاکره است؛ سلطنت عمان برای میانجی‌گری در این زمینه آماده است اما سعودی باید اراده جدی از خود نشان دهد.

تیرماه امسال «محمد عبدالسلام»، سخنگو جنبش انصارالله یمن و «عبدالملک العجری»، عضو دفتر سیاسی این جنبش با  سفیر ایران در عمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

العجری در صفحه فیسبوک خود با اعلام این دیدار نوشت، دو طرف در این دیدار در مورد حوادث سیاسی و انسانی یمن و تنش ایجادشده در منطقه به دلیل اقدامات آمریکا رایزنی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن