ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 118621
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
تصویربرداری بخش مدافعان حرم «آخر خط» در مشهد/ احتمال پخش در نوروز

تصویربرداری بخش مدافعان حرم «آخر خط» در مشهد/ احتمال پخش در نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علی مسعودی در مشهد به پایان رسید و گروه در حال تدارک ضبط بخش های پایانی این سریال هستند. بنا بر این گزارش، بنا بود بخش هایی از سریال خط […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علی مسعودی در مشهد به پایان رسید و گروه در حال تدارک ضبط بخش های پایانی این سریال هستند.

بنا بر این گزارش، بنا بود بخش هایی از سریال خط آخر لبنان ساخته شود که این موضوع منتفی شد و سازندگان به دنبال لوکیشینی شبیه به این کشور برای تصویربرداری هستند.

این سریال که از جمله کاندیداهای شبکه سه سیما برای پخش در نوروز به شمار می رود مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

علی مسعودی که خیلی ها او را با استنداپ هایش در خندوانه می شناسند، علاوه بر نویسندگی و کارگردانی در سریال نقش یک پزشک را ایفا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، علی صبوری، شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش  در این سریال بازی می‌کنند.

قرار بود در بخش‌های لبنان و سوریه بخشی از فعالیت های داعش را در شهرکی اشغال شده یا جنگ زده نشان دهند که این بخش ها در شهر مشهد تصویربرداری شد.

مجموعه «آخر خط» مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن