ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 118649
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۳۶
  • 138 بازدید
  • ارسال توسط :
مناطق مختلف یمن زیر آتش جنگنده‌های متجاوز سعودی

مناطق مختلف یمن زیر آتش جنگنده‌های متجاوز سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده‌های متجاوز سعودی-آمریکایی ده‌ها بار مناطق مختلف در استان‌های صنعا، الجوف و صعده و نیز مواضع رزمندگان یمنی را در نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان بمباران کردند و مزدوران سعودی نیز به […]

مناطق مختلف یمن زیر آتش جنگنده‌های متجاوز سعودیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده‌های متجاوز سعودی-آمریکایی ده‌ها بار مناطق مختلف در استان‌های صنعا، الجوف و صعده و نیز مواضع رزمندگان یمنی را در نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان بمباران کردند و مزدوران سعودی نیز به نقض آتش بس در استان الحدیده ادامه دادند.

جنگنده‌های متجاوز سعودی آمریکایی در ۲۱ نوبت به منطقه عقبه در شهرستان خب و الشعف در استان الجوف حمله کردند.

منطقه نِهم در استان صنعا نیز در چندین نوبت و منطقه بقع در استان صعده در پنج نوبت و منطقه مجازه شرقی در عسیر در چهار نوبت بمباران شدند.

مزدوران سعودی نیز با توپخانه، خانه‌های مردم را در جبلیه در شهرستان تحیتا و یک روستا را در شهرستانِ محاصره شده دریهمی در استان الحدیده گلوله باران کردند. مزدوران همچنین به محله‌های مسکونی خیابان خمسین و محله هفتم ژوئیه در شهر الحدیده حمله کردند.

شماری از مزدوران (سعودی) نیز در استان البیضا در درگیری با رزمندگان یمنی کشته یا زخمی شدند و بقیه مزدوران نیز گریختند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن