ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 118668
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۷:۲۳
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری تجمع فاطمیون در خراسان‌جنوبی

برگزاری تجمع فاطمیون در خراسان‌جنوبی

حجت‌الاسلام رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی درگفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان جنوبی گفت: مسیر سعادت درگرو محبت اهل‌بیت (ع) و فرزندان حضرت فاطمه (س) است و در این زمینه روایات عدیده‌ای وجود دارد. او با اشاره اینکه مردم […]

برگزاری تجمع فاطمیون در خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی درگفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان جنوبی گفت: مسیر سعادت درگرو محبت اهل‌بیت (ع) و فرزندان حضرت فاطمه (س) است و در این زمینه روایات عدیده‌ای وجود دارد.

او با اشاره اینکه مردم تشنه شنیدن معارف دینی و قرآنی هستند، ادامه داد: باید همه ما محبان اهل‌بیت (ع) برای احیا فاطمیه تلاش کنیم و در این زمینه تشکل‌های شیعی وظیفه دوچندان دارند.

حجت‌الاسلام رضایی، با بیان اینکه در روز شهادت حضرت زهرا (ع) تجمع بزرگ فاطمیون برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری زنگ فاطمی و حضور مبلغین در مدارس دخترانه از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام فاطمیه پیگیری می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: در روز‌های آتی هم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، ایام فاطمیه و دهه فجر را در پیش رو داریم که برنامه‌ها باید با توجه به این سه مناسبت برگزار می‌شود.

او اظهار کرد: برگزاری شب شعر فاطمی با حضور شعرای متعهد و اعزام مبلغ و مبلغه که به تعداد هزار و ۳۲ روز تبلیغ خواهند داشت، از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: برگزاری تجمع فاطمی در مکان جدیدی، چون میدان ابوذر در حال پیگیری است که می‌توان با همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه برنامه‌ریزی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به نقش هنر در تعمیق باور‌های دینی اظهار کرد: علاوه بر جلسات عزاداری طبق تأکید نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بعد از ایام فاطمیه باید به فکر جلسات شاد مردم نیز باشیم چرا که از اهمیت بالایی برخوردار است.

 عباسی‌مقدم، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: در سیل اخیر از طریق موکب‌هایی که با هیئت‌هایی مذهبی در ارتباط هستند، دو اتوبوس به منطق سیل‌زده با تمام امکانات اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه روزانه موکب ۱۰ هزار غذا برای سیل‌زدگان پخت می‌کند، بیان‌کرد: به زودی امکانات دیگری نیز از سایر شهرستان‌های خراسان‌جنوبی، چون قائن به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود.

رئیس شورای هیئت مذهبی خراسان‌جنوبی یادآور شد: با همکاری هیئت‌های مذهبی فضاسازی شهری متناسب با فجر فاطمی را خواهیم داشت.

 عباسی‌مقدم،گفت: برای تجمع هیئت‌های مذهبی در روز شهادت حضرت فاطمه (س) مناطقی، چون امامزادگان باقریه، محل بوستان شهدای گمنام و میدان ابوذر مد نظر است که در حال برنامه‌ریزی هستیم.

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن