ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 118690
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۴۵
  • 170 بازدید
  • ارسال توسط :
انجمن علمای یمن بازدید مسئول سعودی از اردوگاه “آشوویتس” را محکوم کرد

انجمن علمای یمن بازدید مسئول سعودی از اردوگاه “آشوویتس” را محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، وب‌سایت خبری انصارالله یمن گزارش داد، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه‌ای نسبت به مشارکت “محمد بن عبدالکریم العیسی”، وزیر دادگستری پیشین عربستان و دبیرکل فعلی “انجمن جهان اسلام” در بازدید مشترک جمعی از مسئولان مسلمان و یهودی از اردوگاه کار اجباری “آشوویتس” […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، وب‌سایت خبری انصارالله یمن گزارش داد، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه‌ای نسبت به مشارکت “محمد بن عبدالکریم العیسی”، وزیر دادگستری پیشین عربستان و دبیرکل فعلی “انجمن جهان اسلام” در بازدید مشترک جمعی از مسئولان مسلمان و یهودی از اردوگاه کار اجباری “آشوویتس” محکوم کرد.

در بیانیه این انجمن با اشاره به نماز خواندن العیسی برای قربانیان هولوکاست، آمده است: این مبلغ سعودی با این کار قرآن و همه اصول اسلام را زیرپا گذاشته است و این اقدام گامی برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل است که در طول تاریخ بی‌سابقه بوده و تنها در سایه مکتب و نظام وهابی صهیونیسم‌گرا و خائن انجام شده است.

این انجمن قاطعانه هرگونه اقدام برای نزدیک شدن، مصالحه و عادی سازی روابط با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرد.

انجمن علمای یمن در ادامه از نخبگان، سازمان‌های دینی و دارالفتواهای اسلامی درخواست کرد اقدامات عربستان، امارات، بحرین و کشورهای دیگر به خاطر مشروعیت بخشیدن به عادی سازی روابط با اسرائیل و نزدیکی به آن را به صورت علنی و آشکار محکوم کنند.

در ادامه این بیانیه همچنین بر لزوم صدور فتوای صریح در وجوبِ کنارگذاشتن نظام سعودی از ولایت بر سرزمین حرمین شریفین و میزان حماقت و بی‌توجهی این نظام نسبت به امت اسلام، مسائل و توانمندی‌های آن تأکید شده است.

انجمن علمای یمن همچنین درخواستی را برای برگزاری کنفرانس‌هایی در سطح کشورهای عربی و اسلامی با هدف بررسی مسائل سرنوشت ساز امت اسلام و در رأس آنها قدس و فلسطین مطرح کرد.

انجمن علمای یمن در پایان ضمن تأکید بر بازگرداندن مسأله فلسطین به صدر مسائل دینی امت اسلامی نه مسائل سیاسی یا قومیتی، همبستگی خود را با شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی و مفتی قدس که ورودش به مسجدالأقصی به مدت چهار ممنوع شده، اعلام کرد.

این انجمن همچنین هرگونه بی احترامی به خطیب مسجد الأقصی و یا تهدید وی از سوی مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن