ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 118692
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۴۶
  • 776 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری همایش فاطمیون با حضور ۲۵ هزار دانش‌آموز همدانی

برگزاری همایش فاطمیون با حضور ۲۵ هزار دانش‌آموز همدانی

محمد پورداوود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: به منظور برنامه‌ریزی در اجرای برنامه‌‌های دهه فجر ۱۹ کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزان در استان، شهرستان، مناطق و نواحی برگزار شده است. وی با اشاره به نواختن زنگ انقلاب در ساعت ۹:۳۰ […]

محمد پورداوود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: به منظور برنامه‌ریزی در اجرای برنامه‌‌های دهه فجر ۱۹ کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزان در استان، شهرستان، مناطق و نواحی برگزار شده است.

وی با اشاره به نواختن زنگ انقلاب در ساعت ۹:۳۰ روز شنبه ۱۲ بهمن‌ماه گفت: در ۲ هزار و ۵۵۸ مدرسه استان زنگ انقلاب نواخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: زنگ انقلاب به طور نمادین با حضور مسوولان استانی در دو مدرسه شهری و روستایی شهرستان، مناطق و در دو مدرسه شهری و روستایی همدان به نام ریحانه‌النبی(س) ناحیه «۲» و مدرسه روستایی امزاجرد ناحیه یک همدان برگزار می‌شود که در مجموع ۳۴ برنامه در این قالب گنجانده شده است.

وی به دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در ایام دهه فجر در هر شهرستان اشاره کرد و افزود: حداقل پنج برنامه دیدار در هر شهرستان برگزار می‌شود.

پورداوود با اشاره به برگزاری نشست‌های سیاسی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت‌افزایی و… خاطرنشان کرد: تاکید بر توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از جمله ایجاد امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده مورد توجه است.

وی از برگزاری جشن پیروزی انقلاب در ادارات و مدارس استان سخن گفت و افزود: آذین‌بندی مدارس و ادارات در بیش از ۲ هزار و ۵۵۸ آموزشگاه در دستور کار خواهد بود.

 مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی شامل مسابقات دارت، کوهپیمایی، دو میدانی، دوچرخه‌سواری، راهپیمایی، وبلاگ‌نویسی، نشریه‌دیواری، انشانویسی، نقاشی همگانی، سرود همگانی و کاریکاتور برگزار می‌شود گفت: تشکل‌های دانش آموزی مانند شورا، بسیج و انجمن‌های اسلامی در برنامه‌های دهه فجر در بیش از ۲ هزار و ۳۷۱ آموزشگاه حضور پررنگ خواهند داشت.

وی با اشاره به اجرای سرود یک‌هزار و ۳۵۷ همسرایان فجر به صورت متمرکز در مرکز استان و اجرای آن در روز ۲۲ بهمن در شهرستان‌ها و مناطق افزود: ۳۸۰‌ نشست‌ و برنامه با تأکید بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تمامی صحنه‌های علمی، فرهنگی و… برگزار می‌شود.

پورداوود به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در همدان به صورت متمرکز استانی و سایر شهرستان‌ها، نواحی و مناطق طی روز پنجشنبه هفدهم بهمن ماه اشاره کرد و افزود: ۱۹ برنامه در استان در این خصوص گنجانده شده است.

برگزاری نمایشگاهی باموضوع «انقلاب» در همدان

وی از برگزاری نمایشگاهی با آثار دانش‌آموزان استان با موضوع«انقلاب» خبر داد و گفت: در ۲ هزار و ۵۵۸ آموزشگاه نمایشگاه عکس، پوستر، فیلم، روزنامه دیواری، نقاشی خوشنویسی و… برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام راویان انقلاب و چهره‌های مشهور به مدارس و بیان خاطرات پیروزی انقلاب و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان سخن گفت و افزود: سرودهای حماسی و انقلابی در مدارس طی ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح مدارس استان گفت: هماهنگی‌های لازم برای شرکت گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در مرکز استان و مناطق ۱۹گانه انجام شده است.
پورداوود با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح مدارس استان خاطرنشان کرد: قرار است ۱۹ برنامه به صورت متمرکز با حضور ۱۹ هزار دانش‌آموز در هر شهرستان با حضور اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم برگزار شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری و نوزدهمین دوره  فراخوان ملی «پرسش مهر» در دهه مبارک فجر با حضور یک هزار و  ۲۲۳ نفر برگزار می‌شود گفت: تهیه بروشور، جزوه و تراکت در مورد انقلاب اسلامی و توزیع بین دانش‌آموزان در دستور کار است.

برگزاری یادواره شهدای «لاله‌های روشن» در مدارس همدان

مدیرکل آموزش و پرورش همدان از برگزاری یادواره شهدای «لاله‌های روشن» در قالب ۴۰ هزار یادواره در ۴۰ هزار مدرسه کشور که در استان به یاد ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و ۴ هزار یادواره به شکل متمرکز خبر داد و بیان کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری مرحله شهرستانی و منطقه ‌ای در ایام دهه فجر با حضور ۵ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در مسابقات فرهنگی ـ هنری و ۳۰ هزار دانش آموزان در مسابقات قرآنی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف متمرکز در ۱۹ شهرستان، منطقه و ناحیه گفت: همایش مدیران مدارس و مربیان پرورشی به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و بهره‌مندی از افراد صاحب‌نظر در این حوزه در سطح شهرستانها، مناطق و نواحی برگزار خواهد شد.

پورداوود با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش فاطمیون با حضور ۲۵ هزار دانش‌آموز بیان کرد: ۱۲ هزار جلد کتاب به صورت رایگان با اولویت مناطق محروم در ایام دهه مبارک فجر توزیع خواهد شد.

وی به افتتاح میز نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: برنامه و طرح یاری‌گران زندگی در ایام دهه فجر با ابلاغ اعتبار یک‌میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در تمام کانون‌های فرهنگی تربیتی استان برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن