ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 118701
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۹
  • 150 بازدید
  • ارسال توسط :
سفرای ۴ کشور غربی خواستار برقراری آتش‌بس در یمن هستند

سفرای ۴ کشور غربی خواستار برقراری آتش‌بس در یمن هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، سفیران فرانسه، روسیه، انگلیس و آمریکا در یمن در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که از تشدید درگیری‌های نظامی در یمن به شدت نگران هستند و خواستار آتش‎بس در این کشور هستند. این در حالی است […]

سفرای ۴ کشور غربی خواستار آتش‌بس در یمن هستندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، سفیران فرانسه، روسیه، انگلیس و آمریکا در یمن در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که از تشدید درگیری‌های نظامی در یمن به شدت نگران هستند و خواستار آتش‎بس در این کشور هستند.

این در حالی است که فرانسه، انگلیس و آمریکا خود از فروشندگان اصلی سلاح به کشورهای متجاوز به یمن هستند.

سفرای مذکور، این حجم از درگیری را موجب کشته شدن غیرنظامیان و آواره شدن خانواده‌ها و تهدیدی برای برقراری آتش‌بس دانستند.

در این بیانیه که از سوی سفارت انگلیس در یمن منتشر شده است، طرف‌های درگیر در یمن را به آتش‌بس فوری فراخوانده و از آنان خواسته شده تدابیر لازم برای متوقف کردن عملیات‌های نظامی از جمله استفاده از پهپاد و بمباران موشکی اتخاذ شود.

با وجود اینکه کارشناسان، فعالیت‌های مارتین گرینبلات، فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن را ناکارآمد و در حمایت از متجاوزان می‌دانند، سفرای ۴ کشور غربی فعالیت‌های وی در چارچوب صلح را تایید کرده و تداوم تقویت اقدامات وی را خواستار شدند و طرفین را به خویشتنداری فرا خواندند.

جنگنده‌های متجاوز عربستان سعودی، کشوری که در تجاوز خود مورد حمایت طرف‌های غربی است، روزانه مناطق مختلف یمن را بمباران می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن