ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118726
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۱۵
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم میرحسینی در جزینک

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم میرحسینی در جزینک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زهک،  مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم میرحسینی و پاسداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای منطقه جزینک در مسجد حضرت سید الشهدا روستای صفدر میر بیک با حضور مسؤولان برگزار شد. فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زهک،  مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم میرحسینی و پاسداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای منطقه جزینک در مسجد حضرت سید الشهدا روستای صفدر میر بیک با حضور مسؤولان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار کرد: سالگرد عملیات غرور آفرین کربلای ۵ و شهدای این عملیات را گرامی می داریم، حضور در محفل شهدا به ویژه شهید حاج قاسم میرحسینی یک لطف الهی است، همچنین یاد شهدای منطقه جزینک را گرامی داریم.

سردار محمد مارانی افزود: شهدایی که عزیز بودند برای ما، برای انقلاب سرمایه بودن و امروز زمینه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند، هنوز باورمان نمیشود شهید میرحسینی و قاسم سلیمانی در جمع ما نیستند.

وی ادامه داد: این بزرگواران از شخصیت هایی با شهامتی بودند که یاد و نامشان همواره جاودانه خواهد ماند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: شهید میرحسینی نماد یک فرمانده با ایمان، مقتدر، مخلص در جبهه های جنگ بود، او هرگز نا امید میشد و از شکست و فرار از جبهه صحبت نمیکرد.

 

وی در ادامه به تشریح سجایای شهید قاسم میرحسینی پرداخت و گفت: ویژگی های این شهید سبب می شود که ما قاسم سلیمانی و میرحسینی را افراد با ایمان و مخلص بدانیم.

فرزند شهید میرحسینی نیز در این مراسم وجود دو مولفه رهبری و انسان های فداکار را رمز اقتدار و ثبات کشورها دانست و گفت: ایران اسلامی بیش از دو هزار شهید را در راه اسلام، قران و آرمان های نظام تقدیم کرده است.

مجتبی میرحسینی گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید همواره سرلوحه کار باشد.

وی با تاکید بر حفظ وحدت شیعه و سنی در جامعه، افزود: باید تلاش کنیم شاگرد مکتب سردار سلیمانی باشیم. شاگرد مکتب سلیمانی هرگز به دشمن اعتماد نمی کند.

 

میرحسینی گفت: تبیین مولفه های مکتب سردار سلیمانی وظیفه همه مسوولان، فرهنگیان و اساتید است.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن