ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118728
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۱۹
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
حسینیه ثارالله میزبان عزاداران فاطمی

حسینیه ثارالله میزبان عزاداران فاطمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیشب در حسینیه ثارالله کرمان با حضور اقشار مردم برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با تسلیت شهادت حضرت […]

حسینیه ثارالله میزبان عزاداران فاطمیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیشب در حسینیه ثارالله کرمان با حضور اقشار مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و با اشاره به تشییع میلیونی سردار گفت: ولایت پذیری،دینداری،خداباوری و ساده زیستی از ویژگی‌های مشخص  سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

او با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه گفت: دشمن از ابتدای انقلاب به دنبال تفرقه افکنی در کشور بوده است، اما با شهادت سردار سلیمانی و تشییع میلیونی این فرمانده رشید بار دیگر وحدت جامعه نمایان شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر راهپیمایی مردم عراق را از تحولات شهادت سردار عنوان کرد و اظهار کرد: پارلمان عراق خروج آمریکایی‌ها را تصویب و جمعیت میلیونی عراق هم با حضور در راهپیمایی آن را تائید کردند که اتفاق بسیارخوبی بود.

او با اشاره به درپیش بودن دهه فجر و پیروزی انقلاب و همچنین انتخابات مجلس گفت: باید طبق اندیشه زهرا مرضیه (س) انسجام خود در جامعه را حفظ کرده و گوش به فرمان رهبری مسیر پیشرفت  را ادامه دهیم.

این مراسم همراه با مداحی و نوحه سرایی توسط حاج رضا نبوی وعزاداری مردم برای وجود مبارک حضرت صدیقه طاهره(س) بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن