ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 118738
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۵۵
  • 189 بازدید
  • ارسال توسط :

سفیر انگلیس: نمی‌پذیریم حزب‌الله دیگری در یمن شکل بگیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، قرار است شورای امنیت امروز (سه شنبه) نشستی پشت درهای بسته درباره یمن برگزار کند و بنا به اعلام منابع غربی احتمالا بیانیه‌ای هم صادر می‌شود. در همین زمینه «مایکل آرون» سفیر انگلیس در یمن به شبکه «الحدث» گفت: سه موضوع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، قرار است شورای امنیت امروز (سه شنبه) نشستی پشت درهای بسته درباره یمن برگزار کند و بنا به اعلام منابع غربی احتمالا بیانیه‌ای هم صادر می‌شود.

در همین زمینه «مایکل آرون» سفیر انگلیس در یمن به شبکه «الحدث» گفت: سه موضوع برای اعضای شورای امنیت در نشست بسته درباره یمن مهم است؛ توقف درگیری‌های اخیر در نهم، بازگشت آتش‌بس میان سعودی و حوثی‌ها و اجرای توافق ریاض.

وی ضمن تأکید بر نیاز فوری به انجام مذاکرات فراگیر در یمن بار دیگر اتهامات عربستان سعودی به حزب الله و یمن را تکرار کرد و گفت: ائتلاف و بریتانیا نمی‌پذیریند که حوثی‌ها، تبدیل به حزب‌الله دیگری در یمن شوند؛ موضع ما آشکار است آنچه در یمن دیده می‌شود کودتاست، قطعنامه ۲۲۱۶ را نوشتیم، بی‌طرف نیستیم و دولت قانونی (دولت مستعفی یمن) را به رسمیت می‌شناسیم.

از سوی دیگر «مارتین گریفیتس» فرستاده سازمان ملل در امور یمن، طرف‌های درگیر در یمن را به کاهش تنش‌ها و تجدید تعهد به راه‌حل مسالمت‌آمیز برای نزاع دعوت کرد.

هفته گذشته در پی حمله نیروهای دولت مستعفی یمن به جبهه نهم در شرق صنعا، این جبهه متشنج شد و ارتش و کمیته‌های مردمی شکست سختی به نیروهای ائتلاف وارد کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن