ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118758
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۲۹
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
هیچ گونه مسالمت و خیر اندیشی بین رابطه ایران و آمریکا وجود ندارد

هیچ گونه مسالمت و خیر اندیشی بین رابطه ایران و آمریکا وجود ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی در محکومیت اظهارات اخیر وزیر امورخارجه مبنی بر مذاکره با آمریکا، بیانه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: امروز دل‌های ملت ایران و آزادی خواهان جهان، سراسر عزادار و اندوهبار است چرا که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی در محکومیت اظهارات اخیر وزیر امورخارجه مبنی بر مذاکره با آمریکا، بیانه‌ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:
امروز دل‌های ملت ایران و آزادی خواهان جهان، سراسر عزادار و اندوهبار است چرا که محبوب‌ترین و دلیر‌ترین سردار خویش را بدست شیاطین و جنایت کارترین مردمان زمان از دست داده است.
تاریخ همیشه عرصه نبرد میان حق و باطل بوده است. منادیان نیکی و درستی و آزادگی از همان ابتدا با سران ظلم و جهالت و نامردمی به مبارزه پرداخته اند. امروز هم سردمداران خبیث و رذل آمریکای جنایتکار، رهبری جریان شر را عهده دار شده است.
در این بین نظام مقدس اسلامی، رهبری محور مقاومت را بعهده داشته و جمهوری اسلامی ایران قاطعانه و با اقتدار در برابر زورگویان و جهانخواران عالم ایستاده است و در اغلب عرصه‌ها ضربات جبران ناپذیری بر پیکره در حال افول امپریالیست‌ها وارد کرده است.
نمونه آن سیلی محکمی بود که اندکی پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بر صورت دولت تروریست آمریکا نواخته شد. این ضربه آن چنان تروریست‌های آمریکایی را دچار سرسام و گیجی کرد که هنوز هم از اظهار نظر رسمی از آمار واقعی و دقیق تلفات و خسارات ابا میکنند. آمریکا و اذناب زبونش بدانند فرآیند انتقام سخت تا خروج کامل تروریست‌های این دولت ترسو از منطقه غرب آسیا ادامه خواهد داشت. پس بهتر است منطقه را هرچه زودتر ترک کرده و دست از شیطنت و رذالت بردارند چرا که در غیر اینصورت پشیمانی عمیقی را تجربه خواهند کرد.
حال در این بین در حالیکه محور مقاومت و خصوصا ملت ایران و عراق در موضع قدرت قرار داشته و یکپارچه و منسجم خواهان اخراج نیرو‌های آمریکایی از منطقه هستند، برخی زمزمه‌ها و اظهارات مقامات ارشد کشورمان، دل‌ها را آزرده و عمیقا مراتب خشم و تاسف را در دل‌ها جاری میکند؛ لذا بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجات ضمن محکومیت این نوع اظهار نظرها، خود را ملزم به ذکر چند نکته میداند:
۱) رابطه ایران و آمریکا همان رابطه گرگ و میش است و هیچ گونه مسالمت و خیر اندیشی بین این دو وجود ندارد. چرا که تجربه‌های گرانبهایی در برابر ماست و نشان دهنده این است که دولت آمریکا همیشه عهد شکن و خیانتکار است و با سازش و مذاکره جری‌تر و وحشی‌تر از قبل در گفتار و کردار عمل میکند.
۲) معمار کبیر انقلاب اسلامی از همان ابتدا راهبرد مارا در برابر این عنصر خبیث نشان داده و او را تروریست بالذات، ام الفساد قرن و شیطان بزرگ دانسته است. بنابر این بهتر است دل از مذاکره و سازش با غرب کنده و کمی هم تمرکز خود را به داخل کشور و ظرفیت‌های فوق العاده درونی اختصاص دهند.
۳) صلح و امنیت از مسیر اقتدار در برابر زورگویان مستکبر به دست می‌آید و آنچه سایه جنگ و زورگویی دشمنان را از سر ملت‌های آزاده دور می‌کند شجاعت و تدبیر سلیمانی هاست نه سیاست بازی‌های شاه سلطان حسینی.
۴) بار دیگر لازم است این جمله مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی که در نماز جمعه چندروز پیش تهران ذکر شد، بعضی‌ها سرلوحه کار خود قرار دهند که:جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند. هیچ تفاوتی بین این‌ها وجود ندارد. پس لازم است وزیر محترم امور خارجه کمی واقع بینانه‌تر به قضایا نگاه کنند و دوباره چرخه اشتباه مذاکره و تجربه‌های قبلی را تکرار نکنند.
۵) در آخر، بار دیگر این نوع اظهارات آمیخته با حقارت و ترس را شدیدا محکوم کرده و خواستار عذرخواهی وزارت امور خارجه هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن