ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118804
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
کودکان و نوجوانان گیلانی با ۳۰۰ برنامه به استقبال دهه فجر می روند

کودکان و نوجوانان گیلانی با ۳۰۰ برنامه به استقبال دهه فجر می روند

اسفندیار ضیایی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری بیش از ۳۰۰ عنوان ویژه برنامه در ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این ویژه‌برنامه‌ها با شعار «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» برگزار می شود. وی حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و […]

اسفندیار ضیایی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری بیش از ۳۰۰ عنوان ویژه برنامه در ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این ویژه‌برنامه‌ها با شعار «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» برگزار می شود.

وی حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و هم‌گرایی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد در جهت پیوند افزون‌تر نسل کودک و نوجوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی را از شاخصه‌های ویژه برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل ‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان همچنین به عناوین مهم‌ترین برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان اشاره کرد و گفت: برگزاری آیین تجدید ‌میثاق ‌با آرمان‌های امام خمینی(ره)، اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب و شهدا در گلزار شهدای سلیمانداراب شهر رشت نقطه آغاز این برنامه‌ها خواهد بود.

ضیایی، برگزاری مسابقه‌های خوشنویسی و نقاشی تحت عنوان «همچون پدر، مهربان» و «دفتر انقلاب»، اجرای مهرواره «انس با پروردگار» و آیین تجلیل از ایثارگران سرفراز استان در قالب «طرح سپاس» را از دیگر فعالیت‌های این ایام دانست و تصریح کرد: نمایشگاه «‌مدرسه انقلاب» به میزبانی مدارس استان برگزار می شود.

وی از برگزاری مانورهای تشکیلاتی – مهارتی اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی با عنوان «یاوران انقلاب» و مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری خبر داد و متذکر شد: اجرای فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، اهدای کتاب و دیدار با کودکان دارای بیماری‌های سخت نیز از برنامه‌های شاخص این کمیته است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گیلان از ضرورت پاسداشت یاد و خاطره شهدا و معرفی بیش از پیش چهره‌های برجسته و ماندگار ایران اسلامی به جامعه هدف کانون پرورش فکری گفت و خاطرنشان کرد: در این راستا پویش بزرگداشت سرادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راه اندازی و نشست کتابخوان ویژه فرزندان کودک و نوجوان شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

ضیایی، اکران فیلم در سینما کانون، اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی، برپایی کارگاه‌های آموزشی، راه‌اندازی کاروان امداد فرهنگی «پیک امید» برای ارایه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق کم‌برخوردار شهری، برگزاری جشنواره غذای سالم و برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان دانست.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن