ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118808
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
  • 208 بازدید
  • ارسال توسط :
تکذیب بیماری کرونا در یزد تا فرود اضطراری پهپاد در روستای باوی خوزستان

تکذیب بیماری کرونا در یزد تا فرود اضطراری پهپاد در روستای باوی خوزستان

سایت سراسری استان‌های ایرنا به عنوان ویترین ۳۱ سایت استانی خبرگزاری جمهوری اسلامی روزانه به طور میانگین محل انتشار حدود ۶۰۰ فرآورده خبری شامل خبر، گزارش، مصاحبه، میزگرد خبری، یادداشت، بسته تصویری و تحلیل است که عصر هر روز به منظور بهره‌برداری و آگاهی بیشتر مخاطبان در قالب «بسته خبری ۲۴»چکیده مهمترین رویدادهای استان‌ها منتشر […]

سایت سراسری استان‌های ایرنا به عنوان ویترین ۳۱ سایت استانی خبرگزاری جمهوری اسلامی روزانه به طور میانگین محل انتشار حدود ۶۰۰ فرآورده خبری شامل خبر، گزارش، مصاحبه، میزگرد خبری، یادداشت، بسته تصویری و تحلیل است که عصر هر روز به منظور بهره‌برداری و آگاهی بیشتر مخاطبان در قالب «بسته خبری ۲۴»چکیده مهمترین رویدادهای استان‌ها منتشر می‌شود:

طعم آب جنوب تهران شیرین تر شد

 تصفیه خانه هفتم آب تهران امروز سه شنبه و در آستانه دهه فجر با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید تا نه تنها دو میلیون نفر از ساکنان مناطق جنوب پایتخت و شهرستانهای جنوبشرقی استان تهران آب آشامیدنی باکیفیت تری مصرف کنند بلکه یکصدهزار هکتار از اراضی کشاورزی این منطقه نیز آب مناسب تری به محصولات زراعی خویش برسانند.

 تصفیه خانه هفتم با ظرفیت پنج متر مکعب در ثانیه، آب شرب مردم مناطق خاوران، نازی آباد، شوش و یافت آباد در جنوب شهر تهران و شهرهای خاورشهر، قیامدشت، پاکدشت، ورامین، قرچک، باقرآباد و خیرآباد را در جنوب شرقی استان  تحت پوشش قرار می دهد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به اینکه طرح‌های بسیار ارزنده و مهمی در ارتباط با تأمین و توزیع آب با کیفیت در دست اجرا است گفت :  ۱۳۳ پروژه با اعتبار بیش از ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان در ۲۲ استان کشور افتتاح شد.

محمد رضا بختیاری مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران نیز در این مراسم ضمن درخواست از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب  اطمینان داد با طرحهایی که دولت تدبیر و امید اجرا کرده است، حتی در شرایط بحرانی نیز مشکلی در تامین آب آشامیدنی مردم تهران رخ نخواهد داد.

همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی هم اعلام کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تا تابستان آینده ظرفیت ۳۲۰۰ مگاواتی برق وارد مدار می‌شود.

هوای پایتخت ناسالم برای گروه های حساس

کیفیت هوای تهران امروز سه شنبه برای گروههای حساس، «ناسالم» اعلام شده و از بیماران قلبی، ریوی، کودکان، سالمندان و زنان باردار خواسته شده است فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند و ترجیحا، از خانه بیرون نروند.

کیفیت هوای پایتخت امروز برای دومین روز متوالی از لحاظ غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ روی شاخص لحظه‌ای ۱۰۹ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است و این شرایط در ساعات آینده تشدید خواهد شد.

خبر دیگرپایتخت به  ورود سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب از روز جمعه اشاره دارد که این بارش ها تا حدودی موجب بهبود وضعیت هوا خواهد شد.

ساماندهی کمتر از یک ششم واحدهای صنفی تهران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: این استان یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد صنفی دارد که تاکنون ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار مورد از آنها ساماندهی شده اند.

نعمت الله ترکی  افزود: نقشه راه سرمایه گذاری و محدوده های جغرافیایی لازم برای آن در سطح استان، همراه اسناد توسعه ای تهران تدوین شده است.

ساختمان های تهران به سیستم اعلام هشدار آتش نشانی وصل می شوند

اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه در یکصد و نود و چهارمین جلسه خود، طرح الحاق ساختمان های تهران به سیستم اعلام هوشمند هشدار سازمان آتش‌نشانی را تصویب کردند.

«رضا داوری» مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: مصوبه ای از سال ۹۵ در شورای شهر تهران وجود دارد که براساس آن و به طور مشخص براساس ماده ۷ آن طرح مانیتورینگ ساختمان ها به اجرا در می آید.

منفی بودن آزمایش بیماران خارجی مشکوک به کرونا در یزد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تست بیماران خارجی مشکوک به بیماری کرونا در این استان، منفی بوده است .

دکتر “محمود نوری شادکام” در واکنش به مطالب منتشره در برخی کانالهای خبری این استان مبنی بر ابتلای دو فرد چینی و آلمانی به ویروس کرونا گفت : روز گذشته یک بیمار چینی با علایم مشکوک تنفسی به متخصصی در یزد مراجعه و پزشک وی را برای بررسی بیشتر، به بیمارستان شهید صدوقی معرفی می کند.

به گفته وی، در این بیمارستان هم تمام اقدامات لازم را به سرعت انجام شده و در بررسی ها مشخص می شود که این گردشگر چینی در تماس با یک گردشگر آلمانی بوده که  این فرد هم علایم تنفسی مشکوک داشته است.

سقوط پهپاد در یک روستای شهرستان باوی

منوچهر ورناصری فرماندار باوی، سقوط یک فروند پهپاد را در روستای “سلیجه” نزدیکی شهر ملاثانی مرکز شهرستان باوی درخوزستان ظهر روز سه‌شنبه، تایید کرد.

وی گفته بود که  بررسی ها درباره این پهپاد و دلیل سقوط آن ادامه دارد.

 روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه در اطلاعیه ای از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای بدون سرنشین شاهد ۱۲۹ این نیرو به دلیل نقص فنی در منطقه ملاثانی استان خوزستان خبر داد.

این روباط عمومی  اعلام کرد: در ساعت ۱۲ و ۲۵ دقیقه ظهر امروز -سه شنبه – یک فروند هواپیمای بدون سرنشین شاهد ۱۲۹ نیروی هوافضای سپاه حین انجام ماموریت بین استان‌های اصفهان و خوزستان دچار نقص فنی شده و در منطقه پیش بینی شده نزدیکی روستای سلامات شهر ملاثانی استان خوزستان فرود اضطراری داشته است.

همکاری فنی ایران و فائو در حوزه آبریز دریاچه ارومیه

 سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد: فائو در چارچوب تلاش‌های ملی و بین‌المللی برای احیای دریاچه ارومیه، با ستاد احیای دریاچه و سازمان هواشناسی کشور طرح مطالعاتی را برای ارزیابی آسیب‌پذیری و ریسک خشکسالی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه و تاثیر آن بر معیشت مردم منطقه را اجرا کرد.

هدف از این ارزیابی، کمک به اجرایی‌ ساختن یک نظام جامع‌نگر مدیریت خشکسالی در منطقه است به همین منظور کارشناسان فائو، ستاد احیای دریاچه ارومیه و سازمان هواشناسی با برگزاری یک کارگاه اعتبارسنجی، نتایج حاصل از این مطالعه و ارزیابی را مورد بررسی قرار دادند.

در خبر دیگری از ارومیه آمده است :طبق مصوبه کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه ۷۰۰ میلیون مترمکعب آب از پشت سدهای حوضه آبریز به سمت این دریاچه رهاسازی می‌شود که به گفته رییس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی زمانبندی، منابع و مصارف آب رهاسازی شده به زودی مشخص و مصوبه آن ابلاغ خواهد شد .

خبر دیگر از این استان به خبر مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی در خصوص کنترل مسافران ورودی فرودگاه ارومیه برای مقابله با کرونا ، شیوع احتمالی ویروس و همچنین اقدامات پیشگیرانه اشاره دارد.

منصفانه نبودن قیمت زعفران در بازار جهانی

رییس شورای ملی زعفران گفت: ۹۴ درصد زعفران تولیدی ایران خام‌فروشی می‌شود و قیمت زعفران در بازار جهانی هم منصفانه نیست.

محسن احتشام در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه زعفران، فخر خراسان جنوبی است گفت: تمام تلاش اتاق بازرگانی در شورای ملی زعفران تعیین قمیت مناسب است تا بتوانیم زعفران کشاورزان کشوررا با قیمت واقعی به فروش برسانیم.

تخریب ۹ هزار کیلومتر از جاده های سیستان و بلوچستان براثر سیلاب

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: سیلاب اخیر به بیش از پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان و بیش از چهار هزار کیلومتر جاده در جنوب کرمان خسارت وارد کرده است.

عبدالهاشم حسن‌نیا در بازدید از محورهای آسیب دیده جنوب کرمان اظهار داشت: با استفاده از اعتبارات استانی، ملی و امکانات ماشین آلات وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به بازسازی و ترمیم محورهای خسارت دیده در جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان اقدام خواهیم کرد.

همچینین وقوع سیلاب  و طغیان سهمگین رودخانه‌های محلی سبب خسارت ۱۰۴ میلیارد تومانی به باغات موز این استان شد.

 خبر دیگر این استان به امدادرسانی به بیش از ۱۶۲ هزار سیلزده در سیستان و بلوچستان توسط هلال احمر اشاره دارد .

موردی از ابتلا به کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان گزارش نشده‌است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: هیچ موردی از ابتلا به ویروس جدید کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان گزارش نشده است.

دکتر مهران امینی فرد با تکذیب شایعاتی مبنی بر شناسایی یک نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای شهروندان منطقه بلوچستان و حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مشاهده و یا گزارش نشده است.

کمیته مشترک ایران و پاکستان تشکیل می‌شود

 رییس کمیسیون واردات و توسعه صادرات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: با توافق سه استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان کمیته مشترک ایران و پاکستان تشکیل می‌شود.

علیرضا خامه زر در نوزدهمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی افزود: این کمیته مشترک با هدف گسترش بازارهای مشترک بین ایران و پاکستان، تمرکز بر بازار پاکستان و صادرات و واردات بین دو کشور در استان سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود.

عمر ناوگان حمل و نقل چهارمحال و بختیاری بالاتر از میانگین کشور

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و راهداری چهارمحال وبختیاری با اشاره به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل استان گفت: عمر ناوگان حمل و نقل استان از میانگین کشور بالاتر است.

حسین مالکی افزود: سن فرسودگی ناوگان مینی‌بوس در کشور ۲۵ سال است که این میانگین در استان ۲۸.۵ سال است.

برگزاری آیین چهلمین روز درگذشت سپهبد شهید سلیمانی در ۲۲ بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آیین چهلمین روز درگذشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۲ بهمن سال جاری همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار می‌شود.

حسین انجم‌شعاع  از برگزاری محافل قرآنی و نخستین کارگروه قرآن کشوری روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی با حضور برخی قاریان بین المللی خبر داد و اظهار داشت: دهه فجر امسال به دلایلی مانند شهادت سردار سلیمانی و نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد و ویژه است.

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در مناطق محروم جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از انعقاد تفاهم‌نامه برگزاری همزمان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در جنوب کرمان خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه فیلم‌های جشنواره فجر همزمان با پایتخت در مناطق محروم جنوب کرمان نیز اکران می‌شود.

حسین اسحاقی افزود: دولت تدبیر و امید بر عدالت فرهنگی و هنری تاکید دارد لذا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که ایران فقط تهران نیست و این مهم یکی از راهبردهای این وزارتخانه است.

انتقال هواپیمای خارج شده از باند در ماهشهر به فرودگاه 

 فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: هواپیمای مسافربری کاسپین که صبح دوشنبه از باند خارج شده و در کمربندی جاده ماهشهر – سربندر متوقف شده بود به فرودگاه ماهشهر منتقل شد.

محسن بیرانوند اظهار داشت: همه امکانات شهرستان ماهشهر از صبح دوشنبه برای جابجایی هواپیمای خارج شده از باند بسیج شدند.

استقبال مردم بوشهر از پیکرهای سه شهید گمنام

پیکرهای پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس مربوط به عملیات کربلای ۵ در شلمچه، عاشورای ۲ در میمک و عملیات بدر در شرق دجله روز سه‌شنبه با استقبال مردم و مسئولان وارد فرودگاه بین‌المللی بوشهر شد.

در مراسم استقبال از پیکرهای این شهیدان گمنام در فرودگاه بین‌المللی بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار و مدیران دستگاه‌ها اجرایی و مردم شهید پرور بوشهر حضو داشتند.

هزینه ۶ میلیارد تومانی برای ساخت نخستین کارخانه گچ سفید شمالغرب کشور

فرماندار چاراویماق از افتتاح نخستین کارخانه گچ سفید شمالغرب کشور در این شهرستان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و گفت: برای احداث این واحد تولیدی ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

صابر تقویمی در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق اظهار داشت: با افتتاح این طرح برای بیش از ۲۰ نفر بصورت مستقیم و برای بیش از ۵۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می شود.

رونمایی از پایلوت فناوری و استحصال عناصر نادر خاکی در البرزو اظهارات وزیر صنعت

علی غفاری مدیر پایلوت و توسعه فناری مرکز تحقیقات و فناوری مواد معدنی ایران در حاشیه آیین بهره برداری از این پروژه گفت: پروژه استحصال عناصر نادر خاکی در مقیاس نیمه صنعتی برای نخستین بار در البرز انجام شد که در این پروژه محصولات مختلفی از جمله «اکسید تیتانیوم» را گرفتیم و توانستیم عناصر نادر خاک را به صورت سبک و سنگین از هم جدا و به طور مجزا در مقیاس نیمه صنعتی تولید کنیم.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: کشور ما در حال رشد صنعتی است و در حوزه های مختلف فناوری، پیشرفت های محسوسی داری که با رونمایی از این پایلوت که پیش از این  از خارج تامین می شد، کشور به فناوری تولید این عناصر با ارزش که در برخی تولیدات مانند کاتالیست ها و شیشه مصرف دارد، دست یافته است.

 وی همچنین با اشاره به ارزش ۴۰ میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی کشور گفت: ۲۵ درصد این رقم یعنی حدود ۱۰ میلیارد دلار را صادرات معدنی تشکیل می دهد.

رحمانی افزود: ارزش تولیدات معدنی و صنایع معدنی در کشور ما ۲۲ میلیارد دلار است که حدود ۱۰ میلیارد دلار از این عدد ارزش صادرات است.

 سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نیز گفت: در زمان حاضر بیش از ٢٣ داروی بیوتک در کشور تولید می شود و این در حالی است که کشورهای همسایه مانند ترکیه حتی یک داروی بیوتک را تولید نمی کنند.

خداداد غریب پور مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز دراین آیین گفت که در یک طرح تحقیقاتی همگام با استانداردهای جهانی به دنبال کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از معادن کشور هستیم .

بیماری بوتولیسم علت اولیه مرگ پرندگان میانکاله

 رییس سازمان دامپزشکی کشور علت اولیه تلفات مرگبار پرندگان وحشی در تالاب بین‌المللی میانکاله در شرق استان مازندران را مسمومیت طبیعی و یا همان بیماری بوتولیسم اعلام کرد.

علیرضا رفیعی پور در حاشیه بازید از تالاب بین المللی میانکاله گفت که این مسمومیت ناشی از دو میکروب “کلوستریدیوم ” و ” بوتولینیوم” است که بیماری بوتولیسم یا همان مسمومیت طبیعی را ایجاد می کند.
وی توضیح داد :  با توجه به این که آب تالاب میانکاله نیز راکد و باتلاقی است، بیماری بوتولیسم نیز ناشی از همین شرایط منجر به تولید سم در گیاه و آب در این منطقه شد و با تغذیه پرندگان از این آب و گیاه منجر به تلفات آنها شده است.

آبیک آلوده‌ترین شهر ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین با بیان اینکه شاخص‌های محیط زیستی در استان مناسب نیست، گفت: آبیک طی سه هفته گذشته آلوده‌ترین شهر ایران بود که باید برای کاهش این موضوع چاره‌اندیشی کرد.

حسن عباس نژاد افزود: در همین مدت نیز شهر قزوین در تولید کربن جزو سه استان اول کشور است و باید برای احداث و راه‌اندازی ایستگاه سنجش کیفیت هوا در این شهر هرچه سریع‌تر اقدام شود.

برگزاری آیین چهلمین روز درگذشت سپهبد شهید سلیمانی در ۲۲ بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آیین چهلمین روز درگذشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۲ بهمن سال جاری همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار می‌شود.

حسین انجم‌شعاع  از برگزاری محافل قرآنی و نخستین کارگروه قرآن کشوری روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی با حضور برخی قاریان بین المللی خبر داد و اظهار داشت: دهه فجر امسال به دلایلی مانند شهادت سردار سلیمانی و نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد و ویژه است.

۴۲۰ هزار تن محصول گلخانه‌ای از یزد صادر شد

 معاون سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: ۴۲۰ هزار تن محصول گلخانه‌ای از ابتدای امسال تاکنون به بازارهای روسیه ، عراق و کشورهای حوزه خلیج‌ فارس صادر ‌شده است .

محمدحسین ملانوری متوسط ارزش هر کیلوگرم محصولات گلخانه ای استان را ۴۰ هزار ریال ذکر کرد.

استقبال از زیورآلات سنتی اصفهان در بازار روسیه

مسوول واحد بازرگانی معاونت صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به جایگاه خاص صنایع دستی اصفهان در عرصه صادرات گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در ۲ ماه گذشته زیورآلات سنتی صادراتی اصفهان در روسیه با استقبال مواجه شده و بازخورد مثبتی داشته است.

محبوبه توکلی افزود: در این راستا با توجه به آغاز مذاکرات تجارت آزاد بین کشور ما با اتحادیه اقتصادی اروسیا از سال آتی و در نتیجه صفر شدن تعرفه اغلب کالاهای مشمول این نوع تجارت که زیورآلات را نیز شامل می‌شود می‌توان به توسعه صادرات استان در این زمینه نیز امیدوار بود.

۶۵ درصد سربازان وظیفه کشور تحت مهارت‌آموزی قرار می‌گیرند 

نماینده قرارگاه مهارت‌آموزی ستادکل نیروهای مسلح بااشاره به ابلاغ طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه گفت: پیش بینی می‌شود در ابتدای اجرای این طرح ۶۵ درصد سربازان تحت آموزش قرار گیرند. 

«مهدی غلامیان اظهار داشت: این طرح قرار است با ابلاغ دفتر رهبر معظم انقلاب به ستاد کل نیروهای مسلح و همکاری وزارت کشور در سطح استان های کشور برگزار و تلاش می کنیم تا در آینده این مقدار افزایش یابد.
 

تجاری سازی صنایع دستی گلستان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اعلام کرد: نقشه راه تجاری‌سازی صنایع دستی با هدف معرفی و فروش بهتر دست‌ساخته‌های هنرمندان این استان تا پایان سالجاری تدوین می‌شود.

احمد تجری در بیست و سومین نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکارهای تجاری‌سازی صنایع دستی اظهار داشت:‌ این استان با توجه به پیشینه تاریخی و تنوع اقوام، هنرمندان توانمندی در حوزه صنایع دستی دارد که باید زمینه معرفی هنر آنان در عرصه‌های ملی و بین المللی فراهم شود.

۱۰ کشته و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در اصفهان

استان های کشور در ۲۴ ساعت گذشته شاهد وقوع حوادث مختلفی بود که مهمترین آن  واژگونی توبوس مسافربری مسیر تهران- شیراز بود.

بر اثر واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر تهران – شیراز در ورودی سپاهان‌شهر اصفهان در بامداد سه شنبه ۱۰ نفر کشته و ۱۸ تن مصدوم شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه ساعت چهار و ۳۹ دقیقه امروز به اورژانس ۱۱۵ اعلام و به دنبال آن ۱۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.
غفور راستین افزود: در این حادثه ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر شامل پنج زن، ۱۱ مرد و دو پسر ۴ و ۱۴ ساله دچار مصدومیت شدند.

زلزله در سومار و برزک کاشان

زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۳ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز سه شنبه بخش مرزی سومار از توابع شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه را لرزاند.

زلزله ای دیگر با قدرت چهار درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۱۱ و ۴۲دقیقه سه‌شنبه حوالی شهرستان کاشان در منطقه‌ای بین کامو و چوگان و برزک را لرزاند.

در پی این حادثه ۲  زمین لرزه دیگر به بزرگی ۲.۸ و ۲.۵ به ترتیب در عمق ۱۲ و ۲۵ کیلومتری عمق زمین در برزک به ثبت رسید.

خاموشی بهشت برفی تاریک‌دره؛ اسکی در بن بست اختلاف‌ها،استارتاپ ویکند، فرصت کارآفرینی یا غفلت از ایده‌های نو،ماهی گُلی مژده آمدن عید در کردستان، قاتل خاموش در شب های سرد زمستان ، پیوند قرنیه ظرفیت بزرگ درمانی کرمانشاه برای جذب گردشگران سلامت، لباس‌نوی فضای مجازی بر سوگواری زنان مازندرانی  ،بوم‌گردی و لزوم تکمیل پازل گردشگری خمین، ختم هنر در ” خاتم” چهارمحال و بختیاری ، انتخاب کیفی با نقش‌ آفرینی احزاب، سایه شوم وندالیسم بر سر بناهای تاریخی قزوین عناوین گزارش های منتشره استان ها است .

همچنین میزگردهایی با عنوان مجلس کارآمد نتیجه انتخاباتی حداکثری با حضور همه احزاب،مخاطرات مخروط افکنه و سیلاب شهری کرج ، بررسی راهکارها و چالش‌های رونق تولید در گلستان در سایت استان ها منتشر شده است .

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن