ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118838
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۷:۵۸
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
ترور بزدلانه؛ سندی بر اثبات افول آمریکا

ترور بزدلانه؛ سندی بر اثبات افول آمریکا

خبرگزاری فارس ــ یادداشت میهمان؛ محمّد رستگارفر: از نشانه های ضعف و افول این است که افراد یا دولت های به ظاهر قدرتمند ولی در واقع بزدل و ترسو از ترس شکست در مقابل انسان های مومن، شجاع و جسور ، اقدام به حذف آنان آنهم بطور نامحسوس و دزدانه می کنند. حال در مواردی این […]

خبرگزاری فارس ــ یادداشت میهمان؛ محمّد رستگارفر: از نشانه های ضعف و افول این است که افراد یا دولت های به ظاهر قدرتمند ولی در واقع بزدل و ترسو از ترس شکست در مقابل انسان های مومن، شجاع و جسور ، اقدام به حذف آنان آنهم بطور نامحسوس و دزدانه می کنند. حال در مواردی این حذف ، به شکل طراحی یک فرآیند به منظور اخراج افراد انقلابی از سازمان ها یا پست های تصمیم گیری و برنامه ریزی و خط دهی است  یا بصورت طراحی یک عملیات تروریستی بزدلانه.

اقدام ارتش تروریستی آمریکا در ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که بر اساس دستور رییس جمهور حرام­زاده آمریکا (بر اساس اعتراف و اقرار دونالد ترامپ به حرام­زاده بودن خودش) صورت گرفت، یک ترور کاملا بزدلانه بود که سندی روشن بر اثبات رو به افول بودن آمریکاست.

سال هاست که منطقۀ پر نعمت غرب آسیا که منطقه ای نفت خیز، دارای منابع وسیع گاز، معادن گوناگون فلزات و همینطور سنگ های قیمتی و البته منطقه ای مسلمان نشین است که دامنه جغرافیایی آن از مرز هند و پاکستان(منطقه کشمیر) آغاز می شود و تا لبنان و فلسطین و سوریه ادامه پیدا می کند، درگیر جنگ های پی در پی و خانمان سوز است.

حال سوالاتی به ذهن خطور می کند که چرا منطقه غرب آسیا از سال های دور تا کنون درگیر این همه جنگ و خونریزی و آتش افروزی است؟! چرا سال هاست که جنگی در آمریکای شمالی و اروپا شکل نگرفته است؟! این ها سوالات مهمی است که باید به طور جدی به تحلیل، بررسی و پاسخ به آن از زوایای مختلف پرداخته شود.

این جنگ ها که هر کدام با بهانه های واهی ، کذب و دروغین از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت خبیث، دروغگو و استعمارگر انگلیس به مردم مسلمان این منطقه تحمیل شده ، جز ویرانی، قتل عام، کشتار کودکان، نوزادان و مادران مظلوم این سرزمین ها و همینطور هتک حرمت نوامیس و زنان مسلمان و غارت منابع فوق الذکر و ایجاد فقر و بی خانمانی و غم و اندوه و ماتم برای مردم این منطقه، نتیجه دیگری در پی نداشته است.

این سه رژیم آدمکش، خونخوار و غارتگر (که جزو اصلی ترین رژیم های امپریالیسم جهانی هستند) هدفی جز کشتار مردم مسلمانِ ایران، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و در نهایت غارت منابع معدنی و نفتی منطقه مسلمان نشین غرب آسیا را ندارند و صرفا به دنبال نفت این منطقه هستند (که رسماً بی ارزش بودن جان مردم منطقه غرب آسیا، در اظهارات رییس جمهور دلقک فعلی آمریکا مطرح شد). لذا اقدام به طراحی و شکل دهی گروهک تروریستی داعش به دستور باراک اوباما (بنا به اظهارات ترامپ) و هم پیمانانش با هدف اسلام هراسی ، اسلام ستیزی و تخریب وجهه اسلام و سپس دستور مخفیانه به فرماندهان داعش جهت حمله به کشورهای مسلمان و کشتار آنان (شروع جنگ نیابتی) و در نهایت بهانه یابی آمریکا و متحدانش برای ورود و مداخله نظامی در کشورهای این منطقه با هدف برقراری امنیت کردند! اقدامی که ظاهرش برقراری امنیت است اما باطنش، قتل مسلمانان و غارتگری و چپاول ذخائر گران بهای این منطقۀ راهبردی و نفت خیز جهان.

در میانۀ آتش ها و جنگ افروزی های آمریکا، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هماهنگی و دعوت روسای جمهور و شخصیت های سیاسی کشورهای این منطقه به منظور مبارزه با این بحران انسانی، اقدام به سازماندهی گروه های مقاومت و آزادی خواه به مبارزه جدی و قاطعانه با داعش بر می خیزد تا جایی که این ولده ناپاک(داعش) با مبارزات بی وقفه و مستمر این بزرگ مرد جهان، نابود می گردد و آمریکا و متحدان خونخوارش پس از هزینه های هنگفت، ضربه سنگینی از حیث نظامی، اقتصادی و سیاسی از حاج قاسم می خورند که اولین دلیل بر اثبات افول آمریکا تلقی می گردد.

در قضیه پهپاد آمریکایی، سپاه مقتدرانه و شجاعانه آن را مورد اصابت قرار می‌دهد. کاری که هیچکدام از ارتش های دنیا، جرأت آن را نداشتند. این اقدام شجاعانه سپاه نیز دلیل دیگری است بر رو به افول بودن آمریکا.

قطعا نظامیانِ بزدل ارتش تروریستی آمریکا و همینطور نظامیانِ ترسوی رژیم جعلی و رو به نابودی صهیونیستی، هیچ گاه نمی توانستند با حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد بجنگند و در جنگ نیابتی هم، اقتدار ایمانی و تحلیل های راهبردی و طراحی عملیات های نظامی توسط مردی که خودش را سرباز ولایت فقیه و پیرو ائمه معصومین علیهم السلام می دانست، مردم این منطقه را از شر این مولود ناپاک که به نیابت از امپریالیسم جهانی به جنگ با مسلمانان و غارتگری منابع آنان آمده بود، نجات می دهد؛ نه رفتارهای احمقانۀ حرام­زاده ای بنام ترامپ.

ترور بزدلانه و دزدانه حاج قاسم به دستور رییس جمهور تروریست آمریکا که ناشی از احساس عجز، ضعف، ترس و حقارت آنان و به نوعی عقده گشایی در برابر اراده و اقتدار شهید سلیمانی بود نیز یکی از بارزترین دلایل مشهود برای اثبات افول آمریکاست ؛ البته برای آنان که می اندیشند.  

حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران در تشییع پیکر حاج قاسم و یارانش اولین مرحله از عملیات انتقام سخت بود و این تشییع پر صلابت هم سند تاریخی دیگری شد بر اثبات افول آمریکا.

همانطور که تحلیل گران نظامی برجسته دنیا بارها اذعان کرده اند، آمریکا از پیشرفته ترین سامانه های پدافندی استفاده می کند. در این شرایط پر ریسک، سپاه پاسداران بر اساس تصمیم مقامات نظام، با تکیه بر توان بالای دفاعی و نظامی اش که مرهون زحمات علمی متخصصین جوانِ مؤمن ایرانی است که برخلاف تحلیل های آقای جواد ظریف نه تنها از کار نیفتاد بلکه توانست سیستم های دفاعی و پدافندی ارتش تروریستی تا بن دندان مسلح آمریکا را از کار بیندازد و عملیات موفقیت آمیز شلیک موشک های بالستیک نقطه زن را ، با هدف اجرای بخش دوم از پروسه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی رقم بزند که این عملیات نظامی نیز دلیلی واضح بر اثبات افول نظامی- سیاسی آمریکا شد و توانست در این مقابله و رویارویی بخشی از برتری و قدرتمندی نظامی خود در برابر آمریکا را برای دنیا نمایان سازد.

از آنجا که آمریکایی ها با تمام آمادگی های نظامی و تکنولوژیکی خود در عراق، نتوانستند مانع اصابت موشک های نقطه زن نیروی هوافضای سپاه پاسداران به زیرساخت ها و تجهزات نظامیشان شوند و به هدف نشستن هر 13 موشک سپاه و عدم توانایی آمریکا در منهدم کردن حتی 1 موشک ، سند دیگری بر افول آمریکا است که لازم است مطالعات علمی، تحلیلی و سیاسی گوناگونی بر این رویداد بزرگ جهانی صورت پذیرد.

حال، هیمنه آمریکا در جهان شکسته شده و دیگر نمی تواند ادعای ابرقدرتی داشته باشد و جهانیان دیدند و فهمیدند که ادعاهای دولتمردان بزدل آمریکایی، ادعاهایی توخالی و پوچ است. تنها جمهوری اسلامی ایران به رهبری حکیمانه و مقتدرانه حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) توانست این ادعای پوچ را به جهانیان ثابت نماید و این تازه آغاز ماجراست… آغاز ماجرای انتقام و ادامۀ روند پر سرعت افول آمریکا در جهان.

شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله تعالی علیه) و جاری شدن خون این مرد بزرگ به فرمان رییس جمهور تروریست بزرگترین دولت آدمکش جهان ، در اولین سال از گام دوم انقلاب اسلامی باعث شد تا دو اتفاق بزرگ یعنی تشییع چندین میلیون نفری آن پیکر مطهر در ایران و شکستن هیمنه پوشالی نظامی –  سیاسی آمریکا که از آن به دو ایام الله تعبیر گردید بر تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی نقش بندد و گام دوم انقلاب اسلامی با خون این شهیدان عزیز بیمه شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن