ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 118867
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :
فراخوان انصارالله یمن برای تظاهرات سراسری علیه “معامله قرن”

فراخوان انصارالله یمن برای تظاهرات سراسری علیه “معامله قرن”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از المیادین، فراخوان انصارالله یمن در پی رونمایی از طرح ننگین معامله قرن صادر شد و از مردم یمن خواسته شده روز جمعه در اعتراض به این طرح به خیابان‌ها بیایند. دفتر سیاسی انصارالله در این بیانیه خواستار افشای هویت تمامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از المیادین، فراخوان انصارالله یمن در پی رونمایی از طرح ننگین معامله قرن صادر شد و از مردم یمن خواسته شده روز جمعه در اعتراض به این طرح به خیابان‌ها بیایند.

دفتر سیاسی انصارالله در این بیانیه خواستار افشای هویت تمامی سازمان‌ها، جنبش‌ها و احزابی شد که بر مدار آمریکایی و اسرائیلی می‌چرخند.

در این بیانیه آمده است: از تمامی ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که مخالفتشان با معامله ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را اعلام کرده و به شکل جدی برای مقابله با تلاش‌هایی که نابودی مسأله فلسطین را هدف گرفته‌اند، تلاش کنند.

این دفتر در ادامه آورده است: بار دیگر بر موضع حمایتی خود از ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و معامله ترامپ، تأکید می‌کنیم.

دفتر سیاسی انصارالله یمن در پایان خاطرنشان کرد: اگر همدستی و توطئه سیستم‌های خائن و جنایتکار و در رأس آنها دو نظام سعودی و اماراتی نبودند، معامله آمریکا تحقق نمی‌یافت.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن