ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 118884
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
  • 161 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن: مانع یک حمله بزرگ علیه صنعا شدیم

سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن: مانع یک حمله بزرگ علیه صنعا شدیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره، یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای ما به پیشروی خود به سمت غرب مأرب ادامه می‌دهند و مناطقی را در مأرب و الجوف آزاد کردند. نیروهایمان ضد حمله‌ای را انجام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره، یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای ما به پیشروی خود به سمت غرب مأرب ادامه می‌دهند و مناطقی را در مأرب و الجوف آزاد کردند. نیروهایمان ضد حمله‌ای را انجام دادند که به آزادی مناطق نهم و نابودی نیروهای دشمن منجر شد. طی عملیات البنیان المرصوص هزاران تن از نیروهای دشمن کشته، زخمی و اسیر شدند. نیروهای ما طبق دستورات فرماندهی به صدها تن نیز اجازه دادند فرار کنند. ما از نقش مسئولانه ساکنان نهم و استان‌های مأرب و الجوف را که با اشغالگران مخالفت کردند قدردانی می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: نیروی موشکی و نیروی پهپادی عملیات چشمگیری را در واکنش به حملات هوایی متجاوزان انجام دادند. طی این عملیات شرکت آرامکو در جیزان و فرودگاه‌های أبها، جیزان و پایگاه خمیس مشیط و اهداف حساسی را در عمق عربستان با  تعداد زیادی از موشک‌ها و پهپادها هدف قرار دادیم.

یحیی سریع تأکید کرد: نیروهای ما با فرزندان و هموطنان شریف در جنگ نیستند بلکه از کشور خود در مقابله با تجاوز خارجی و نیروهای اشغالگر و خائنان دفاع می‌کنند. ما برای آزادی تمامی خاک کشور تا زمان تحقق استقلال تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: ما در کنار مردم فلسطین در مقابله با توطئه آمریکا و اسرائیل هستیم.

در این بیانیه آمده است: طی روزهای آینده جزئیات عملیات گسترده البنیان المرصوص اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن