ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118890
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار صریح آیت‌الله خاتمی در رابطه با انتخابات/ حامیان معامله قرن، بی‌غیرت‌های محض هستند

هشدار صریح آیت‌الله خاتمی در رابطه با انتخابات/ حامیان معامله قرن، بی‌غیرت‌های محض هستند

به‌گزارش خبرگزاری فارس از کیش، آیت الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در مراسم عزاداری فاطمیون در مسجد حضرت زینب(س) جزیره زیبای کیش به تشریح فضیلت‌های رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س) و درس گرفتن از این سیره رفتاری‌ پرداخت و عنوان کرد: تربیت فرزند صالح یکی از مواردی است که باید از آن درس رفت، برخی […]

به‌گزارش خبرگزاری فارس از کیش، آیت الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در مراسم عزاداری فاطمیون در مسجد حضرت زینب(س) جزیره زیبای کیش به تشریح فضیلت‌های رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س) و درس گرفتن از این سیره رفتاری‌ پرداخت و عنوان کرد: تربیت فرزند صالح یکی از مواردی است که باید از آن درس رفت، برخی مادر و پدرها وظیفه خود را صرفاً تامین نیازهای مادی فرزندان خلاصه می‌کنند و گویا تربیت را در حوزه وظایف‌شان نمی‌بینند، درحالی که قرآن تاکید بر تربیت صحیح فرزند دارد.

مجالس خانگی مذهبی احیا شود

وی برگزاری مجالس مذهبی خانگی را از آداب خوب در راه تربیت صالح فرزندان عنوان کرد و افزود: مجالس خانگی دینی رسم خوبی بود، مخصوصاً برای شهری مثل کیش که خانواده ها از شهرهای محتلف آمده‌اند، این لازم است مجالس خانگی احیا شود، نیاز نیست تعداد زیادی خانواده در این مجالس شرکت کند، با این مراسم دین در زوایای زندگی جا خواهد گرفت.

هشدار صریح آیت‌الله خاتمی؛ دشمن می‌خواهد انتخابات کم رمق برگزار شود

عضو مجلس خبرگان رهبری، بیعت با تکلیف مداری را یکی دیگر از ارکان‌های راهپیمایی فاطمیون عنوان کرد و دو تکلیف را برای شرایط کنونی لازم الاجرا دانست و افزود: در هر مقطعی انسان باید بداند تکلیفش چیست، در این این ایام دو تکلیف بر ما لازم است، تکلیف اول حضور در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی افزود: این راهپیمایی توطئه‌ها را خنثی می‌کند، توطئه‌هایی که با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی می‌شوند، با حضور گسترده در راهپیمایی و تو دهنی محکمی به دشمنان زده خواهد شد، همانطور که حضور گسترده مردم در تشییع جنازه سردار شهید قاسم سلیمانی تودهنی محکمی به دشمنان زد.

خاتمی در ادامه هشدار صریحی در رابطه با توطئه دشمن برای انتخابات پیش رو اعلام کرد و گفت: خط دشمن این است که انتخابات کم‌رمق برگزار شود، این یک توطئه حساب شده است و بیش از 40 سال است آن را دنبال می‌کنند و هر ساله در انتخابات به‌دنبال آن هستند، متأسفانه گاهی برخی در داخل نیز به این توطئه دامن می‌زنند.

وی اظهار داشت: این موضوع ربطی به شورای نگهبان ندارد، شورای نگهبان وظیفه دارد هرکسی را که صلاحیت دارد تأیید کند و هرکسی را که صلاحیت ندارد رد کند، شورای نگهبان کف صلاحیت‌ها را مشخص می‌کند و این مردم هستند که سقف صلاحیت‌ها را تعیین می‌کنند.

ملت آمریکا خسته شده/ ترامپ مثل مرغ نجس خوار دروغ می‌گوید

امام جمعه موقت تهران خستگی‌ناپذیری در مسیر انجام وظیفه را یکی دیگر از ویژگی‌های فاطمیون عنوان کرد و گفت: می‌خواهند ملت را خسته کنند و کاری کنند که ملت کنار بکشد و این کار را با پمپاژ ناامیدی تقویت می‌کنند، در حالی که این ملت خسته نمی‌شود و به فضل خدا دشمنان این ملت خسته می‌شوند.

وی ادامه داد: دیدید که عین‌الاسد را سپاه زد، ترامپ این دورغ‌گوی بی‌نظیر قرن مثل مرغ نجاست خواری که تا دروغ نگوید نشئه نمی‌شود، روزهای اول انکار می‌کرد که تلفاتی وارد شده است، گفت این موشک کسی را نکشته است، اخیراً گفته‌اند که حدود 40 نفر ضربه مغزی شده‌اند، این را می‌گویند تا مقدمات را فراهم کنند و بگویند 40 نفر مرده‌اند.

خاتمی افزود: ملت آمریکا بشدت خسته شده‌است، طوماری نوشته‌اند و از مردم ایران عذرخواهی کرده‌اند، این نشان از خستگی آنهاست، ماطبق دینمان عمل می‌کنیم و تحت تأثیر این چیزها نیستیم.

وی بیعت با ولایت را یکی دیگر از آموزه‌های دینی از سیره رفتاری حضرت فاطمه(س) عنوان کرد و تأکید داشت: 41 سال است که بیعت با ولایت را تکرار می‌کنیم، هر چه زمان می‌گذرد احساس می‌کنیم که باید بیشتر تکرار کنیم، حضرت فاطمه(س) یادمان داد که ولی‌مان را تنها نگذاریم.

عضو خبرگان رهبری گفت: فاطمیه بیعت با روشنگری است، فاطمیه یاد داد هرکس حق را می‌فهمد باید بگوید، اگر بدعت‌ها آشکار شد، هرکسی حقیقتی را می شناسد باید بگوید، وگرنه لعنت خدا بر او باشد.

مامله قرن نیست، جنایت قرن است/ جهان اسلام اگر غیرت دارد باید موضع گیری کند

وی در ادامه به موضوع معامله قرن پرداخت و گفت: این معامله لعنتی قرن نیست، جنایت قرن است، اشغالگری مجدد فلسطین است، جهان اسلام اگر غیرت داشته باشد باید موضع بگیرد، تردید نکنید آنهایی که ترامپ را در این معامله قرن همراهی می‌کنند از بی‌غیرت‌های محض هستند، عربستان، دبی پرونده‌شان پر است از خیانت به مسلمین و این هم یکی از آنهاست، باید همه در برابر این جنایت فریاد بزنند.

خاتمی عنوان کرد: تجلیل از فاطمیه بیعت با شهادت است، حضرت فاطمه(س) با افتخار به استقبال شهادت رفت، سردار شهید سلیمانی هم به استقبال شهادت رفت، خانه‌اش را در کرمان فاطمیه کرده بود، به او گفتند شما نامزد ریاست جمهوری هستید، گفت نه، من نامزد شهادت هستم، شهادت ایشان به ایام فاطمیه گره خورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن