ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 118900
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
  • 140 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ فاطمیون در تبریز برگزار شد + فیلم

اجتماع بزرگ فاطمیون در تبریز برگزار شد + فیلم

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیین‌های عزاداری در مساجد و دسته‌های سینه‌زنی خیابانی امروز در شهرها و روستاهای این استان برپا شد و مردم در سوگ بنت نبی اکرم(ص) اشک ماتم ریختند. مراسم عزاداری دختر پیامبر اکرم(ص) از روزهای گذشته در […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیین‌های عزاداری در مساجد و دسته‌های سینه‌زنی خیابانی امروز در شهرها و روستاهای این استان برپا شد و مردم در سوگ بنت نبی اکرم(ص) اشک ماتم ریختند.

مراسم عزاداری دختر پیامبر اکرم(ص) از روزهای گذشته در سراسر آذربایجان شرقی و در سطح مساجد، حسینیه‌ها، خیابان‌ها و هیئت‌های خانگی آغاز شده و امروز در سالروز شهادت آن بانوی بزرگوار شکلی دیگر به خود گرفته است.

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(ع) در دفتر مراجع تقلید برگزار شددسته عزاداری شهادت حضرت زهرا(ع) در قم برپا شدمراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(ع) در استان لرستان برگزار شد

اجتماع فاطمیون تبریز هم پیش از ظهر امروز از میدان ساعت به سمت مصلای اعظم این شهر برگزار شد و حاضران در قالب دسته‌های عزاداری سوگواری کردند.

این مراسم به همت ستاد مشترک مناسبت‌های مذهبی تبریز ترتیب یافت و شرکت‌کنندگان در پایان مراسم نماز ظهر و عصر را به امامت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی اقامه کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن